Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Zgłoszenia do IAB MIXX Awards przedłużone
IAB Mixx, fot. materiały prasoweIAB MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia przyjmowane są w 16 kategoriach konkursowych. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.
Kampanie reklamowe oceniane są jako całość - jury IAB MIXX Awards analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.
Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.
Kategorie konkursowe
Kampanie będą nagradzane w 16 kategoriach konkursowych.
Wszystkie kategorie, w których twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace to:
· Best Use of Social Media
· Brand Awareness and Positioning
· Commerce
· Content Marketing
· Cross Media Integration
· Data Driven & Precision Marketing
· Digital Experience
· Games & eSport
· Innovation & Smart Solution
· Launch
· Limited Budget
· Offline Digitizing
· Online Marketing with Influencer
· Perfomance Marketing
· Public Service, non-profit campaign & CSR
· UX
Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną także nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Jurorzy
Zwycięzców konkursu wybierze jury - wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów.
Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.