Pizza Hut testuje podziemne dostawy przed premierą filmu "Wojownicze Żółwie Ninja"
Pizza Hut odważyła się na ciekawą promocję / Fot. Mat. własneOgraniczone czasowo dostawy podziemne były częścią promocji nadchodzącego filmu "Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem", który trafi do kin 2 sierpnia.
— Pizza Hut i Wojownicze Żółwie Ninja mają długą historię, która sięga lat 90. Ponowne połączenie tej dwójki dla nowego pokolenia było oczywiste — powiedziała Lindsay Morgan, dyrektor ds. marketingu Pizza Hut, w komunikacie prasowym.
— Chcieliśmy oddać hołd pochodzeniu Turtles i ich miłości do pizzy, jednocześnie wprowadzając nowoczesne punkty kontaktu i zabawne, kreatywne podejście do dostaw pizzy — dodała Morgan.
Wybrani miłośnicy pizzy na Manhattanie mogli doświadczyć niezwykłego doświadczenia związanego z zamawianiem pizzy, wysyłając SMS-a z emoji żółwia na specjalny numer telefonu.
Wiadomość zawierała zamówienie na posiłek Pizza Hut, który według firmy zostanie dostarczony "w ciągu kilku minut" do wyznaczonych "stref zrzutu pizzy na stacji metra".
Film na YouTube od firmy zajmującej się pizzą pokazał podróżujących metrem, którzy pojawili się z niedowierzaniem na stacji Union Square, gdy pizza, którą zamówili SMS-em, została im doręczona.
Test podziemnej dostawy był również odniesieniem do fikcyjnego domu żółwi walczących z przestępczością w systemie kanalizacyjnym Nowego Jorku.
Pizza Hut była wcześniej zaangażowana w promocję filmów z uniwersum Teenage Mutant Ninja Turtles.
Według MTV, w 2014 r. firma zaprezentowała naturalnej wielkości wersję furgonetki wojowniczych żółwi do "rzucania pizzą na San Diego Comic-Con". Furgonetka pojawiła się w kreskówce opartej na postaciach emitowanych w latach 80. i 90.
Czytaj też:
- Rośnie zainteresowanie franczyzą gastronomiczną
- Nowy właściciel Pizzaportal z planami inwestycji w Polsce