Nowy numer My Company Polska. Konopie wkraczają na salony?
Sierpniowy numer My Company PolskaNowy, sierpniowy numer My Company Polska można uznać za zdecydowanie "zielony". W okładkowej rozmowie z twórcami dwóch znanych firm działających na rynku konopii poruszamy temat eksplozji biznesu w Polsce i dalszych perspektyw do rozwoju przedsiębiorstw m.in. w kontekście wciąż dość restrykcyjnych przepisów. Piotr Liroy-Marzec zdradza o czym rozmawiał z Jarosławek Kaczyńskim a Zbigniew Pisarski tłumaczy, jak będzie wyglądała pierwsza w Polsce klinika, w której stosowana będzie marihuana.
W głównym tekście przybliżymy szerzej obecną sytuację na rynku konopii w Polsce. To nie jedyny "zielony motyw" w numerze. Ruszamy ze specjalnym cyklem "Zielone Strony Biznesu", w który pokażemy, jak polskie firmy (małe i duże) radzą sobie z błyskawiczną rewolucją biznesową nakierowaną na uzyskanie neutralności klimatycznej. Plus jak w dzisiejszych czasach radzą sobie typowo "zielone" biznesy - związane z polską wsią.
Drugi temat numeru to 25 pomysłów na biznes. Obok konkretnych porad pokażemy przykłady firm, które odnalazły się w nietypowych branżach. Polecamy także wyjątkowy wywiad z prof. Ryszardem Bugajem. W rozmowie z Marcinem Dzierżanowskim mówi o swoich obawach związanych z odwrotem neoliberalizmu i sukcesami ugrupowań progresywnych oraz o tym, czy Jarosław Kaczyński pójdzie na wojnę z koalicjantami by przeforsować Polski Ład.
Jak co miesiąc przygotowaliśmy także przykłady ciekawych firm, które rozwijają się w nietypowych obszarach biznesowych (jak ubrania, które działają jak lekarstwo) oraz konkretne porady dla osób prowadzących działalność gospodarczą - w tym m.in. duży raport skąd pozyskać pieniądze na prowadzenie biznesu. Rozmawiamy także z najlepszym polskim golfistą, Adrianem Meronkiem, czy golf jest najtrudniejszym sportem świata.
Sierpniowy numer My Company Polska do nabycia od 3 sierpnia w punktach sprzedaży (m.in. na stacjach benzynowych, kioskach i księgarniach) oraz na naszej stronie internetowej mycompanypolska.pl.