Nanovo ściąga członków zarządu. "Przyszła pora na geograficzne skalowanie biznesu"
Nanovo to firma specjalizaująca w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych formatów cyfrowych w obszarze retailu. Koncentruje się w rozwiązaniach Digital Signage oraz Phygital Store, w którym doświadczenia zakupowe znane ze świata online łączą się ze sprzedażą stacjonarną. Przez ostatnie 3 lata Nanovo rozwinęło się w swojej kategorii nie tylko na rynku polskim, ale też w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Spółka pozyskała również klientów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (6thStreet), w Wielkiej Brytanii (Cineworld), we Włoszech (Kiko Milano) oraz jednego klienta Paneuropejskiego (Columbia). Na tych rynkach, ale również w Niemczech, Francji oraz w Indiach firma zatrudnia swoich przedstawicieli i prowadzi działania handlowe.
Oto historia Nanovo, którą opisaliśmy w 2020 roku na naszych łamach
Wzmocnienia Nanovo
W celu poprawy ich koordynacji oraz wzmocnienia i zdynamizowania rozwoju na rynkach zagranicznych do zespołu zarządzającego Nanovo dołączyło dwóch doświadczonych menedżerów Józef Skóra (CGO) i Dominic Brynolf (CGO Global). Zostali oni wybrani w efekcie długiego procesu rekrutacyjnego. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, Józef i Dominic świetnie pasują do zespołu i DNA Nanovo. Są nowoczesnymi, europejskimi menedżerami, którzy podzielają duże ambicje spółki do transformacji tradycyjnego handlu detalicznego w Europie.
- W Nanovo, po dużym sukcesie 10-cioletniego bootstrappingu, przyszła pora na geograficzne skalowanie biznesu. Chcemy utrzymać dynamiczne tempo rozwoju ale również naszą niezależność. Dlatego zdecydowaliśmy się na reinwestycje wszystkich zysków Spółki przez kolejne lata w bardzo silny zespół zdolny do penetracji rynków europejskich. Nie wykluczamy oportunistycznej eksploracji rynku USA. W tym samym czasie zostanie wzmocniona nasza technologia SIGNIO – do końca roku światło ujrzy trzecia wersja naszego autorskiego software’u, który już dziś udowodnił swoją wyższość nad globalną konkurencją. Przed nami bardzo dużo jeszcze ciekawszych projektów oraz ambitnych wyzwań. Naszym celem jest wykorzystanie naszych przewag technologicznych, kreatywnych oraz doradczych i stanie się równorzędnym uczestnikiem rynku europejskiego, który będzie eksportował polską technologię i zatrudniał lokalne zespoły w celu wdrażania jej na poszczególnych rynkach – mówi Piotr Badowski, CEO w Nanovo.
Przeczytaj więcej o ostatniej ekspansji Nanovo
Cele dla Nanovo
Józef Skóra jest menadżerem z ponad piętnastoletnim doświadczenie zawodowym w zakresie sprzedaży i rozwoju biznesu, zdobytym w największych firmach konsultingowych (m.in. EY, Deloitte) oraz szybko rosnących firmach technologicznych. Zarządzał złożonymi projektami, pozwalającymi na optymalizację podejścia do sprzedaży, przekładającego się na globalną ekspansję firm. Kierował dużymi międzynarodowymi zespołami.
Jako Chief Growth Officer odpowiada w Nanovo za tworzenie strategii sprzedaży, działania marketingowe oraz szeroko pojęty rozwój biznesu w tym ekspansję międzynarodową. - Nanovo posiadając ugruntowaną pozycję na polskim rynku w coraz większym stopniu zaznacza swoją obecność za granicą. Uczestniczenie w rozwoju tego biznesu wprowadzając na nowe rynki innowacje, dostarczające klientom wymierne korzyści, traktuję jako niezwykle ekscytujące wyzwanie - podsumowuje Józef Skóra, CGO w Nanovo.
Dominic Brynolf jest ekspertem z ponad 20-letniem doświadczeniem w świecie handlu detalicznego, zarówno stacjonarnego jak i elektronicznego. W swojej dotychczasowej karierze pracował na stanowiskach kierowniczych w firmach będących liderami w swojej kategorii oraz w innowacyjnych start-upach. Dominic prowadził kluczowe procesy transformacyjne w branży handlowej w Wielkiej Brytanii, jak również w regionie EMEA, APAC i Ameryce Północnej. Jego doświadczenie zawodowe charakteryzuje praca w szybko rozwijających się firmach, których celem jest poprawianie doświadczeń konsumentów. Dominic w roli Chief Growth Officer Global będzie wspierał Nanovo w zdynamizowaniu jej dalszej ekspansji międzynarodowej i uwalnianiu nowych silników wzrostu.
- Polska branża retail jest jedną z najbardziej innowacyjnych na świecie, a Nanovo to lider w kategorii Phygital i Digital Signage. Od kilku lat obserwuję działalność Nanovo, jej portfolio, silny zespół jak i zdolność do dostarczania cyfrowych treści w dowolnym miejscu i czasie. Jest dla mnie jasne, że Spółka jest przygotowana na szeroką ekspansję międzynarodową, która jest możliwa dzięki wspomnianym wcześniej zasobom. Cieszę się, że mogę wesprzeć firmę i wzmocnić jej międzynarodowy zespół zarządzający. Wierzę, że wspólnie sprawimy, że Nanovo będzie dalej prekursorem w zakresie kreowania zmian związanych z ciągłym zacieraniem się granic pomiędzy cyfrową i stacjonarną sprzedażą – mówi Dominic Brynolf, CGO Global w Nanovo.