Biznes w jakości cyfrowej

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe
Warszawska firma Nanovo tworzy cyfrowe kanały komunikacji, które rewolucjonizują sklepy i punkty usługowe. Z ich rozwiązań korzystają największe sieci sprzedażowe w kraju i za granicą.

Kioski informacyjne, które ułatwiają odnalezienie się w budynku; inteligentne ekrany, które dostosowują wyświetlaną treść do płci użytkownika; monitory za pomocą, których w stacjonarnym sklepie można zrobić zakupy online; czy te pokazujące listę produktów spożywczych dopasowaną do panującej pogody czy pory dnia to tylko niektóre z wielu pomysłów na to, jak można wykorzystać technologię stworzoną przez Nanovo. Prowadzona przez Piotra Badowskiego, Dariusza Sobczaka i Jakuba Głuszkiewicza firma to unikat na rynku. Dodajmy, unikat, który został zauważony przez największe sieci sprzedażowe i usługowe w kraju i za granicą. Na swoim koncie Nanovo ma współpracę z tak dużymi firmami jak Play, RTV Euro AGD, Sephora, Żabka, eobuwie.pl czy PKO BP. Takie portfolio to otwarta droga do bycia rynkowym gigantem i w przypadku Nanovo jest to bardzo realny scenariusz. 

W czym tkwi ich sekret? – Nikt nie oferuje takiego zestawu usług jak my. Naszym największym atutem jest połączenie doświadczenia w komunikacji marketingowej z wiedzą o funkcjonowaniu dużych sieci handlowych oraz autorskim oprogramowaniem o światowej jakości. Razem z Dariuszem i Jakubem budujemy zespół, który  tworzy unikatowe rozwiązania – mówi Piotr Badowski, prezes zarządu. 

– Nasze usługi są kompleksowe. Obejmują analizę funkcjonalną ze strony użytkownika, projektowanie rozwiązań od strony biznesu, dostosowanie sprzętu oraz oprogramowania, kończąc na...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 10/2020 (61)

Więcej możesz przeczytać w 10/2020 (61) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY