Młodzi i przedsiębiorczy. Oto przyszłość polskiego biznesu. Nowy numer My Company Polska
My Company Polska, wydanie luty 2022To, co wyróżnia bohaterów okładki nowego numeru My Company Polska, to młodość i przedsiębiorczość. Potrafili przekuć swój pomysł w biznes, a następnie rozwinąć go na dużą skalę. Thomas Werner, Agnieszka Pałka i Kuba Mocarski mają po dwadzieścia kilka lat, ale już teraz należą do liderów nowoczesnej, polskiej gospodarki. Rozmawiamy z nimi o tym, jak to się stało, że założyli własny biznes, czego najbardziej się boją i co chcą osiągnąć.
Tematem numeru jest więc przyszłość polskiego biznesu. Bo obok twórców Stepapp i getdressed rozmawiamy z innymi, młodymi przedsiębiorcami. To m.in. twórcy Rampa, firmy, która w ubiegłym roku pozyskała ćwierć miliarda złotych inwestycji od globalnych funduszy czy też twórca Livekid, który założył biznes w wieku 17 lat.
W nowym numerze rozmawiamy także z Adamem Abramowiczem, rzecznikiem Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Pytamy się go o to, czy (jeszcze) rozmawia z premierem, co zrobił w sprawie Polskiego Ładu i czy jego zdaniem powinien powstać pomnik Leszka Balcerowicza.
Dla naszych czytelników przygotowaliśmy także kolejną odsłonę cyklu najlepszych startupów (tym razem o startupach z obszaru SaaS), a także szczegółowo analizujemy inwestowanie w spółki dywidendowe. Wśród tematów bliskich przedsiębiorców bierzemy "na warsztat" 4-tygodniowy tydzień pracy i obalamy mity. Chociaż chce go niemal każdy pracownik, to doświadczenia firm, które go wprowadziły, są interesujące (i zdecydowanie dalekie od superoptymistycznych). Opisujemy także, czym są firmy DAO, czyli pozbawione prezesa.
W tym numerze przygotowaliśmy także raporty specjalne - m.in. o zarządzaniu pracownikami, o najlepszych pracodawcach, europejskich konsumentach z e-commerce i o bezpiecznej firmie.
Lutowy numer My Company Polska do nabycia od 31 stycznia w punktach sprzedaży (m.in. na stacjach benzynowych, kioskach i księgarniach) oraz na naszej stronie internetowej mycompanypolska.pl.