Międzynarodowy Dzień Sportu w My Company Polska. Posłuchaj wszystkich wywiadów!

Startup ReSpo.Vision - specjaliści od danych. Wywiad z Mateuszem Szalą
Technologia ReSpo.Vision dociera na coraz więcej rynków - jesteśmy już obecni nie tylko w Europie, ale również w Azji i obu Amerykach. Inwestorzy są bardzo zainteresowani naszą działalnością, co wkrótce może się przełożyć na ciekawe ogłoszenie - zapowiada Mateusz Szala, Co-founder ReSpo.Vision.
Co jest kluczowe w budowaniu dobrej drużyny? Wywiad z Heiko Rannulą
Każdy członek zespołu musi doskonale znać swoją rolę. Właściwa i skuteczna komunikacja jest kluczem do sukcesu - przekonuje Heiko Rannula, trener koszykarskiej Legii Warszawa.
FC.APP pomaga w organizacji turniejów i sparingów. Wywiad z Rafałem Warchołem
Tworzymy społeczność, łączymy ludzi w bardzo uporządkowanym systemie. Jesteśmy produktem skierowanym przede wszystkim do środowiska piłkarskiego, choć myślimy o skalowaniu rozwiązania na inne dyscypliny - zapowiada Rafał Warchoł, CEO FC.APP.
STELLIS to nie tylko narzędzie do sprzedaży biletów. Wywiad z Łukaszem Gąsiorowskim
To m.in. dzięki naszym narzędziom padł rekord frekwencyjny w trakcie tegorocznego meczu Ruch Chorzów-Wisła Kraków - mówi Łukasz Gąsiorowski, CEO STELLIS.
Jak Ekstraklasa próbuje przyciągać nowych fanów? Wywiad z Marcinem Animuckim
Ekstraklasa od ponad dekady inwestuje w innowacyjne rozwiązania technologiczne. Podpatrujemy zagraniczne ligi, wspieramy rodzime kluby w rewolucji technologicznej, nie zamierzamy zwalniać - mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.
Jak stworzyć dobrą drużynę? Wywiad z Aaronem Celem
Odpowiednie dopasowanie zawodników, głód sukcesów oraz umiejętności - to klucz do zbudowania dobrego zespołu według Aarona Cela, dyrektora sportowego koszykarskiej Legii Warszawa.
Technologia wkracza na orliki. Wywiad z Łukaszem Wróblem
Orlikfy pomaga w organizacji gier orlikowych. To aplikacja zarówno dla organizatorów, jak i graczy - wyjaśnia Łukasz Wróbel, founder Orlikfy.
Screen Network - lider cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce
Firma zarządza największą w kraju siecią ponad 20 tys. ekranów reklamowych, które każdego dnia generują 10 mln kontaktów. - Specjalizujemy się we wdrażaniu innowacyjnych, wielokrotnie nagradzanych kampanii Digital Out of Home - mówią przedstawiciele przedsiębiorstwa.
Kompleksowe rozwiązania logistyczne
Fracht FWO Polska to spółka świadcząca kompleksowe rozwiązania w zakresie transportu morskiego, drogowego, lotniczego, dostaw elementów ciężkich i ponadgabarytowych oraz relokacji urządzeń przemysłowych i linii produkcyjnych. - Mamy 150 biur na całym świecie, a w tym roku obchodzimy 75-lecie działalności - mówi Andrzej Bułka, prezes Fracht FWO Polska.