Wszystko o panu i pani

Fot. Shutterstock
Fot. Shutterstock 56
W kampaniach marketingowych oraz w sprzedaży personalizacja nabrała ogromnego znaczenia. A skoro tak, nastały złote lata platform do zarządzania danymi konsumentów.

W kampaniach marketingowych oraz w sprzedaży personalizacja nabrała ogromnego znaczenia. A skoro tak, nastały złote lata platform do zarządzania danymi konsumentów. 

Dzięki nim można szczegółowo poznać potrzeby konkretnych osób korzystających z internetu i bardziej precyzyjnie wyłuskać z ich grona najcenniejszych klientów, aby, stosownie do tej precyzji, polecać im swoją ofertę. 

W ostatnich latach rośnie zwłaszcza popularność platform DMP (Data Management Platforms). Gromadzą one i na bieżąco analizują dane o użytkownikach stron www czy aplikacji mobilnych, którzy są śledzeni w sieci przez program rejestrujący ich czynności. – Pozwala to na określenie tematyki, którą się dana osoba interesowała, jej „ścieżki pobytu” w konkretnym serwisie czy stron, które obejrzała – tłumaczy Robert Dębowski, lider ds. platformy cyfrowej w firmie SoftServe. – Te informacje możemy wykorzystać np. do spersonalizowania treści naszej strony www pod kątem wybranego internauty i zaproponowania mu usług czy produktów, których aktualnie potrzebuje, a nie wiedział, że są dostępne w naszej ofercie. 

Powinno to znacznie zwiększyć prawdopodobieństwo, że nasza propozycja, czyli reklama, zostanie pozytywie odebrana i wywoła u jej dobrze sprofilowanego adresata oczekiwaną reakcję – przede wszystkim decyzję o zakupie. 

Na rynku jest dziś wiele różnych DMP. Część z nich oferują polskie firmy, część międzynarodowi giganci. Są...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji