Pokaż się na żywo
fot. Adobe StockNic nie przyciągnie klientów do twojej firmy tak jak transmisja na żywo w mediach społecznościowych. Tzw. lajfy budują więź z klientem, pokazują, że jesteśmy fachowcami i mamy po prostu fajną firmę. Bierz kamerę i nadawaj.
Lajfy dają małym graczom przewagę konkurencyjną nad dużymi firmami. – W wielkich organizacjach podjęcie decyzji o relacjach i transmisjach na żywo to czasochłonny proces trwający niekiedy parę miesięcy. Obejmuje kilka departamentów, a decyzja musi być akceptowana przez kolejne osoby. Mały przedsiębiorca w tym czasie może zrobić 30 materiałów wideo czy zdjęciowych i dotrzeć z tym, co oferuje, do wielu potencjalnych klientów – mówi Daniel Kędzierski, szef agencji FastTony zajmującej się tworzeniem kampanii marketingowych na Facebooku.
Kędzierski pomagał niedawno wypromować się przedsiębiorcy, który na początku zeszłego roku założył fryzjerskie atelier w Krakowie. – Próbował znaleźć klientów poprzez pozycjonowanie swojej strony www, ale nie dawało to dobrych rezultatów. Każdy może napisać na takiej stronie, że jest mistrzem fryzjerstwa, ale znacznie trudniej jest zdobyć zaufanie klienta i przekonać go, żeby do nas przyszedł – tłumaczy.
Za jego radą przedsiębiorca zaczął pokazywać na swoim fanpejdżu na Face- booku transmisje na żywo z tego, jak strzyże klientów, opisując przy okazji, jakiego używa sprzętu i preparatów. Natomiast w relacjach fotograficznych...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska