Koniec zabawy, czas na zarabianie. Nieznane oblicze TikToka. Nowy numer My Company Polska

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
TikTok to obecnie najszybciej rozwijający się serwis społecznościowy na świecie. Za popularnością jak idą wielkie pieniądze. O tym, jak zarobią się na TikToku, piszemy w nowym numerze My Company Polska. W sprzedaży od 30 czerwca!

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Z TikToka korzysta już 800 mln osób na świecie. Każdego dnia liczba ta nieustannie rośnie. I będzie rosła, bo do serwisu przekonują się nie tylko młodzi (czasem nawet bardzo), ale również i starsi. TikTok stał się m.in. narzędziem w polskiej prezydenckiej kampanii przedwyborczej, jest także przestrzenią w której pojawiają się znani artyści czy piłkarze. W nowym numerze My Company Polska zdradzamy, jak zarabia się na TikToku i jaka będzie przyszłość tego biznesowego, chińskiego giganta.

Lipcowe wydanie miesięcznika jak zawsze pełne jest przykładów polskich startupów, które odnoszą nieoczywiste sukcesy w kraju i za granicą. Ice Art eksportuje lód za koło podbiegunowe a MarketLab tworzy sklep na miarę XXI wieku.

W numerze przygotowaliśmy także pierwszy odcinek nowego cyklu „Ekonomia jutra”. To rozmowy z najważniejszymi osobami ze świata polskiego biznesu, w których poruszamy temat nowej rzeczywistości gospodarczej. Pierwszą rozmowę przeprowadziliśmy z Pawłem Borysem, szefem Polskiego Funduszu Rozwoju.

Spojrzenie w przyszłość to stały motyw pojawiający się w naszych artykułach. W raporcie „praca po pandemii” opisujemy, jak zmieni się rzeczywistość w firmach oraz jak do nowych wyzwań można (i powinno się) przystosować. Piszemy także o pieniądzach, a dokładniej jak je zdobyć. Rozkładamy na czynniki pierwsze tarczę finansową PFR (i odpowiadamy na najważniejsze pytania związane ze zdobyciem subwencji) oraz udzielamy praktycznych rad jak pozyskać pieniądze na działalność startupu oraz jak zachować płynność finansową mimo załamania gospodarczego.

Pod lupę wzięliśmy niezwykły boom na polskim rynku sztuki a także zupełnie nowy (w Polsce) rodzaj biznesu – kina samochodowe. Opisujemy również historię jednego ze superbohaterów polskiej przedsiębiorczości – twórcę browaru Okocim.

Pełne wydanie miesięcznika My Company Polska w sprzedaży od 30 czerwca!

UWAGA! Otwieramy się na nowe możliwości. Kup prenumeratę cyfrową za pomocą Blika lub karty płatniczej. Więcej na https://mycompanypolska.pl/prenumerata

My Company Polska to miesięcznik, adresowany do przedsiębiorców – właścicieli oraz kluczowych pracowników z kadry zarządzającej. Jest to magazyn stworzony przez przedsiębiorców, ekspertów dla przedsiębiorców, zawierający najważniejsze informacje o gospodarce, świecie biznesu, prawie i finansach, wzbogacony o aktualności i opinie, porady i inspiracje, a także raporty, rankingi i zestawienia. 

Pełne wydanie miesięcznika dostępne jest na stronie internetowej www.mycompanypolska.pl aplikacji mobilnej My Company Polska oraz w punktach sprzedaży: salonach InMedio, Relay, Empik, RUCH, Kolporter; stacjach benzynowych: Circle K, BP, Shell, Orlen i innych placówkach handlowych.

 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ