Jak zarobić na dizajnie. Nowy numer My Company Polska

Marcowy numer My Company Polska
Marcowy numer My Company Polska
Polskie startupy wnętrzarskie podbijają świat. Odkrywamy ich tajemnice w nowym numerze My Company Polska.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Są młodzi, gniewni i kreatywni. I mają pomysły, które podobają się nie tylko w Polsce, ale i na świecie. W nowym numerze My Company Polska przedstawiamy sylwetki ciekawych startupów, które specjalizują się w dizajnie. 

Bohaterem naszej okładki jest Karol Misztal, twórca yestersen. To polska marka, budowana zupełnie od zera. Dziś jej obroty przekraczają 20 mln złotych, ale to nie jest jej ostatnie słowo. Rozmawiamy także z twórcami innych firm: Noo.Ma, Splot czy Fropt. Jakie są ich tajemnice?

Wśród innych, inspirujących historii, znajdziecie m.in. Bettermaker - polską markę robiącą furrorę w świecie muzycznym, ReBread - firmę specjalizującą się w przetwórstwie czerstwego pieczywa czy też Associated Apps - twórcę aplikacji The Compass, ułatwiającej życie osób z dysfunkcjami wzroku.

Dokładnie analizujemy także dwa obszary biznesowe: polskie firmy kosmiczne, a także sposoby na zarabianie w metaświecie czy rozwój automatycznych narzędzi do obsługi klientów w handlu i usługach.

W numerze znajdziecie raporty specjalne. Tym razem analizujemy zmiany na polskim rynku elektromobilnym oraz sprawdzamy, jak bardzo cyberbezpieczne są nasze firmy. Pytamy również ekspertów o to, jak w dzisiejszych czasach skutecznie komunikować się z pracownikami.

Marcowy numer My Company Polska do nabycia od 28 lutego w punktach sprzedaży (m.in. na stacjach benzynowych, kioskach i księgarniach) oraz na naszej stronie internetowej mycompanypolska.pl.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ