Jak banki powinny budować relacje z klientem? Wywiad z Markiem Grodkiewiczem
Marek Grodkiewicz i Kuba Dobroszek / Fot. materiały własne
Celem współczesnych banków jest ułatwianie klientom codziennych czynności. Tego typu instytucje od dawna wdrażają innowacje, dzięki którym konsumenci mogą korzystać również z usług poza finansowych - tłumaczy Marek Grodkiewicz, dyrektor zarządzający obszarem transformacji kanałów cyfrowych, VeloBank.
- Klienci niekoniecznie chcą szukać miejsca, w którym mogą kupić bilet na komunikację miejską, gdyż wolą to zrobić szybko w aplikacji bankowej - wskazuje Grodkiewicz, dodając, iż tego typu potrzeby znacząco przyspieszyły w czasie pandemii.
Z ekspertem VeloBank rozmawiamy także o rynku e-commerce oraz budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Zachęcamy do odsłuchania całej rozmowy! Wywiad odbył się podczas konferencji Impact'24 w Poznaniu.