Ikea Retail Digital w Polsce z nową szefową. To Małgorzata Bochenek
Małgorzata Bochenek IKEA Retail PolskaJak tłumaczy firma, dzięki połączeniu działu Rozwoju Biznesu i Transformacji ze sferą digital, IKEA wzmocni i przyspieszy swój rozwój wielokanałowy, a także włączy kanał cyfrowy w procesy rozwojowe i transformacyjne.
Małgorzata Bochenek. Historia dyrektor
Małgorzata Bochenek od początku swojej drogi zawodowej była związana z obszarem HR w sektorze finansowym, następnie od 2015 roku w IKEA Retail w Polsce. Od 2018 roku odpowiadała w IKEA za rozwój obszaru innowacji, a od lipca 2019 roku za obszar Business Development, który skupia transformację, ekspansję, innowacje oraz zrównoważony rozwój. Wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialna za zwiększanie dostępności IKEA poprzez inwestowanie w istniejące i nowe miejsca spotkań z klientami, realizację strategii People & Planet Positive, wdrażanie kolejnych innowacji i przekształcanie działalności IKEA w kierunku omnikanałowym.
Grupa Ingka w Polsce posiada obecnie 11 sklepów IKEA, 93 Punkty Odbioru Zamówień IKEA (łącznie z Punktami Mobilnymi) i 7 Studiów Planowania IKEA, które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem 5 centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego 35 sklepów IKEA w Europie Środkowej i Wschodniej. Do Grupy Ingka należy również 6 farm wiatrowych w Polsce, które wytwarzają więcej energii odnawialnej, niż roczne zużycie energii związane z działalnością IKEA na polskim rynku.