Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Ruszają zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2019

Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Ruszają zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2019
48
IAB MIXX Awards to konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

IAB MIXX Awards to konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 6 września 2019. Uroczysta gala rozdania nagród odbędzie się pod koniec listopada 2019 roku w Warszawie.

IAB MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży. 

„Naszym celem jako organizacji jest to, aby IAB  MIXX Awards 2019 przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dlatego niezmiennie, dzięki zaangażowaniu do jury najlepszych ekspertów z rynku, utrzymujemy wysoki poziom ocen. Otrzymanie złotej statuetki MIXX równoznaczne jest z zakwalifikowaniem kampanii do kanonu najlepszych praktyk reklamowych, których jakość sygnowana jest przez IAB Polska” –komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Swoje udane kampanie reklamowe zgłosić mogą zarówno marketerzy, jak i agencje reklamowe, domy mediowe, portale, wydawcy, a także dostawcy technologii, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital. 

„Do zwycięstwa w IAB MIXX Awards 2019 mogą z powodzeniem startować zarówno duzi, jak i mniejsi gracze z rynku. Oceniamy nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Na takie podejście położony jest środek ciężkości części kategorii konkursowych, m.in. Limited Budget” – mówi Robert Wielgo, CMO, członek zarządu IAB Polska

Kategorie konkursowe

Kampanie będą nagradzane w 16 kategoriach konkursowych, które z każdą edycją konkursu są aktualizowane i dostosowywane do nieustannie zmieniającej się branży e-marketingu. W tym roku wprowadzona została jedna nowa kategoria - Content Marketing przeznaczona dla projektów, w których pomysł contentowy osadzony był na insightach konsumenckich i w sposób zintegrowany kształtował komunikację we wszystkich punktach styku.

Wszystkie kategorie, w których twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą w tym roku zgłosić swoje prace to:

·       Best Use of Social Media

·       Brand Awareness and Positioning

·       Commerce

·       Content Marketing

·       Cross Media Integration

·       Data Driven & Precision Marketing

·       Digital Experiences

·       Games & eSport

·       Innovation & Smart Solution

·       Limited Budget

·       Offline Digitizing

·       Online Marketing with Influencer

·       Perfomance Marketing

·       Product Launch

·       Public Service and non-profit campaign

·       UX

 

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2019 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną także nagrody za dokonania w kategoriach:  Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.

 

 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ