Cognifide Polska zmienia nazwę
W Polsce od 15 lat powstawały projekty dla takich globalnych gigantów jak m.in. Ford, Unilever czy Telegraph Media Group. Bliższa współpraca z Wunderman Thompson oznacza poszerzenie tego portfolio o kolejne światowe marki.
- W 2020 roku biznes stanął przed wieloma niespotykanymi dotąd wyzwaniami – przyznaje Marcin Stańczyk, dyrektor zarządzający Wunderman Thompson Technology w Polsce – Globalna pandemia wymogła na wielu branżach zmianę w sposobie działania, szukanie nowych dróg na prowadzenie biznesu i zabezpieczenie zatrudnienia dla pracowników.
Widzimy w tym szczególnym czasie, że dołączenie do globalnej sieci oznacza znaczną stabilność biznesową dla całej organizacji, ale i nowe ścieżki rozwoju dla 330 pracowników w naszych centrach technologicznych - tłumaczy Marcin Stańczyk.
Wunderman Thompson Technology (wcześniej Cognifide Polska) jest częścią globalnego holdingu WPP od 2014 roku. Firma zatrudnia łącznie 20 tys. ludzi w 90 krajach.