Amplify Elevate 2025: HP wspiera transformację cyfrową firm

HP ogłasza kolejne ulepszenia swojego programu partnerskiego Amplify, wprowadzając nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Jak tłumaczy firma, zmiany mają na celu wspieranie długoterminowego wzrostu partnerów i lepsze dopasowanie do ewoluujących potrzeb rynku. Od 1 maja br. partnerzy komercyjni będą mogli skorzystać z nowego HP Amplify SuperPower Booster, który nagradza sprzedaż w całym portfolio produktów HP. Rozszerzenie inicjatywy „More for More” objęło teraz wszystkie produkty i rozwiązania HP, oferując partnerom dodatkowe korzyści.
Równolegle HP rozwija program HP Amplify AI, który w marcu został rozszerzony o nowe opcje dla klientów, m.in. natychmiastowy dostęp do asystenta AI oraz spersonalizowane ścieżki szkoleniowe. Wśród nowości znalazł się HP NVIDIA Technical Sales Strategy AI Workstation MasterClass dla zaawansowanej wiedzy o AI oraz inne programy szkoleniowe dla kadry zarządzającej partnerów.
- Sztuczna inteligencja to przyszłość naszej branży - według prognoz rynek AI osiągnie wartość 632 mld dol. do 2028 roku. Dlatego wprowadziliśmy HP Amplify AI - kompleksowy program wspierający partnerów w efektywnym wdrażaniu rozwiązań AI. Z kolei nasz program szkoleniowy Future Ready AI MasterClass już w pierwszych sześciu miesiącach przyciągnął ponad 12 tys.użytkowników. To pokazuje, jak duże jest zapotrzebowanie na praktyczną wiedzę z zakresu AI i jak ważne jest wsparcie partnerów w budowaniu przewagi konkurencyjnej w tym obszarze – mówi Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Kanału Partnerskiego w HP Inc. I dodaje: - Rozwijamy program analityczny Amplify Data Insights, w którym aż 98 proc. uprawnionych partnerów zdecydowało się, by udostępnić swoje dane i aktywnie korzysta z naszych narzędzi analitycznych, a ich zaufanie cieszy nas podwójnie. Z kolei w ramach Amplify Impact osiągamy jedne z lepszych wyników na świecie w kontekście budowania zrównoważonego biznesu - w Polsce mamy aż czterech partnerów z najwyższym statusem w obszarze ESG, co plasuje nas na drugim miejscu globalnie – dodaje Miszkiewicz.
HP Inc. rozszerza dostępność Work Experience Platform
Zarządzanie infrastrukturą IT często okazuje się dużym wyzwaniem dla firm, głównie ze względu na rosnącą liczbę urządzeń, złożoność środowisk hybrydowych i ograniczone zasoby zespołów IT. Stąd przedsiębiorstwa często szukają doraźnych rozwiązań lub decydują się na outsourcing usług technicznych. Jednocześnie większe firmy poszukują rozwiązań, które zwiększą produktywność pracowników i umożliwią proaktywne zarządzanie doświadczeniem cyfrowym.
W odpowiedzi na te potrzeby HP prezentuje HP Workforce Experience Platform (WXP) - zaawansowaną platformę, która rewolucjonizuje sposób zarządzania doświadczeniem cyfrowym w organizacjach. Rozwiązanie powstało z myślą o zespołach IT, które chcą przejść od reaktywnego do proaktywnego modelu pracy, wykorzystując sztuczną inteligencję i analitykę predykcyjną. - Nieustannie wprowadzamy innowacje, aby wyposażyć zespoły IT w narzędzia umożliwiające im rozwój w sposób inteligentny i efektywny. Najnowsza platforma pozwoli firmom zwiększyć produktywność pracowników i obniżyć koszty operacyjne – komentuje Paweł Miszkiewicz.
Efektem rozpoczętego niedawno procesu globalnego wdrożenia platformy HP Workforce Experience Platform (WXP) jest już ponad 781 tys. urządzeń podłączonych i zarządzanych przez platformę. Dane telemetryczne wykorzystywane w modelach AI używanych w WXP pochodzą z 24 mln urządzeń końcowych. Codziennie przetwarzanych jest 700 GB nowych danych w silniku analitycznym o pojemności 4 petabajtów. Co miesiąc oprogramowanie i usługi HP rozwiązują ponad 11 mln problemów IT, pozwalając pracownikom skupić się na zadaniach strategicznych.
Platforma oferuje zarządzanie flotą urządzeń z wykorzystaniem analityki predykcyjnej, poprawę zaangażowania pracowników poprzez proaktywne identyfikowanie problemów cyfrowych oraz wsparcie dla bezpiecznej pracy zdalnej. Kluczową nowością jest analiza sentymentu oparta na sztucznej inteligencji, która ocenia doświadczenie pracowników poprzez analizę tysięcy odpowiedzi w ankietach, umożliwiając menedżerom IT szybkie reagowanie na spadek satysfakcji zespołów.
Nowa generacja HP EliteBook: AI, mobilność i bezpieczeństwo
HP zaprezentowało również nową generację laptopów biznesowych EliteBook, która obejmuje cztery główne serie: EliteBook Ultra G1i, EliteBook X G1i/G1a, EliteBook 8 G1i/G1a oraz EliteBook 6 G1i/G1a. Każda z nich adresowana jest do różnych grup użytkowników biznesowych – od kadry zarządzającej, przez specjalistów pracujących w terenie, po administratorów IT wymagających najwyższego poziomu zabezpieczeń.