55-calowy telewizor za 100 zł? Inuru przekonuje, że to możliwe
Fot. InuruInuru tworzy opakowania, które komunikują aktywnie. Co to oznacza? Opakowania mogą świecić się, zwracać uwagę, ostrzegać, a w przyszłości wyświetlać małe animacje i video – reagują na dotyk, a nawet na… dźwięk. Jest to możliwe dzięki opatentowanej technologii OLED, która pozwala wytwarzać światło tak cienkie, że można je zintegrować z dowolną powierzchnią. Technologię można stosować na opakowaniach, książkach, gazetach, plakatach, ulotkach, wizytówkach, odzieży, urządzeniach elektronicznych itd. Rozwiązania Inuru wykorzystywane są przez globalne marki, takie jak Coca-Cola.
Jaką potrzebę realizuje nasza inicjatywa? Chodzi o emocje i estetykę, to przekonuje klientów. Magia i doświadczenie produktu jest czymś, co kreauje nasz świat. Ponadto chcemy tworzyć opakowania wielokrotnego użytku, nie wierzę w recykling - mówi Ratajczak
Ze startupowcem rozmawialiśmy m.in. o początkach Inuru, życiu w surowym Berlinie lat 90., a także o twórczości Nirvany. Cały wywiad - w formie pisanej oraz video - ukaże się już w poniedziałek tylko na mycompanypolska.pl.