Ranking 50 najpopularniejszych polskich youtuberów 2021 [CZĘŚĆ 2]

Fot. materiały prasowe WiP Bros
Fot. materiały prasowe WiP Bros
W marcowym numerze "My Company Polska" opublikowaliśmy ranking 50 najpopularniejszych polskich youtuberów. To już kolejna edycja naszego zestawienia. Dziś prezentujemy miejsca od 40-31.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

9,78 mld dolarów - tyle przez ostatnie 12 miesięcy zarobił YouTube. Codziennie wpadało do jego kasy 54 mln dolarów, czyli jakieś 200 mln zł. I mówimy tu o zarobku. Pandemia choć uziemiła wiele biznesów, to inne wyniosła do góry. Jednym z nich jest internetowa rozrywka – serwisy streamingowe przeżywają oblężenie, a YouTube notuje rekordowe wpływy z reklam.

Czy to najlepszy moment na rozwijanie kanału na YouTube? Najprawdopodobniej tak. – Youtuberzy to milionerzy – mówi w rozmowie z „My Company Polska” Blowek. Przyznam, że jeszcze nigdy nie miałem takich wzrostów hajsu z adsense jak w 2020 roku - informuje Maciej Dąbrowski z kanału Z Dvpy. W Internecie czekają olbrzymie pieniądze, zwłaszcza teraz, a bohaterowie naszego rankingu udowadniają, że można zarabiać je zarówno na graniu w gry, robieniu makijażów jak i kręceniu po prostu śmiesznych filmików. A to dopiero wierzchołek finansowej góry lodowej, bo przecież na bazie sukcesu w serwisie video twórcy rozwijają własne sklepy, marki odzieżowe a nawet portale informacyjne.

40. SITR0X

Subskrypcje: 1,37 mln
Wyświetlenia: 163 mln

Kolejny youtuber w naszym zestawieniu, który skupia się na grach. Ale oprócz tego testuje jedzenie, a także odkrywa ukryte funkcje znanych aplikacji. Uważnie dobiera marki do współpracy, w czym pomaga mu sieć partnerska oraz agencja marketingowa. Ceni sobie codzienny kontakt z fanami, co widać na jego instagramowym profilu.

39. MINI MAJK

Subskrypcje: 1,43 mln
Wyświetlenia: 197 mln

Zdaniem wielu – najbardziej kontrowersyjny członek Ekipy Friza. Ma za sobą epizod w Fame MMA. Na swoim kanale publikuje przede wszystkich relacje z challenge'ów.

38. WIP BROS

Subskrypcje: 1,44 mln
Wyświetlenia: 451 mln

W minionych miesiącach sprankowali swoich fanów (i nie tylko!), zakładając udawaną partię polityczną – Wolność i Postęp. Choć wielu wzięło inicjatywę na poważnie, całość okazała się żartem. - Chcieliśmy zrobić coś zupełnie nowego – tłumaczą w wywiadach youtuberzy. Ich znakiem rozpoznawczym są żartobliwe filmiki, z Ekipą Friza nagrali piosenkę o podbijaniu YouTube'a.

37. RED LIPSTIC MONSTER

Subskrypcje: 1,47 mln
Wyświetlenia: 339 mln

Pomimo długiej kariery i coraz liczniejszej konkurencji to wciąż bodaj najpopularniejsza youtuberka i influencerka z branży beauty. Jest absolwentką kosmetologii, jako pierwsza youtuberka w Polsce przebiła barierę miliona subskrybentów. Współpracuje z wieloma markami kosmetycznymi, pisze świetnie sprzedające się książki.

36. REMIGIUSZ MACIASZEK

Subskrypcje: 1,48 mln
Wyświetlenia: 521 mln

Najpopularniejszy 40-latek na polskim YouTube. Nadal chętnie grywa w gry, ale coraz częściej nagrywa również klipy, w których komentuje rzeczywistość. Dawno temu opublikował filmik, w którym jego syn śpiewał, że lubi pociągi.

35. ROXMB

Subskrypcje: 1,48 mln
Wyświetlenia: 499 mln

Od 9 lat gra w Minecrafta i nagrywa o tym filmy. Opowiada o ciekawostkach, publikuje poradniki, występuje również z innymi youtuberami. Ma swój sklep z gadżetami, linkuje także do strony, gdzie można kupić ulepszenia do gry np. coinsy.

34. Z DVPY

Subskrypcje: 1,5 mln
Wyświetlenia: 364 mln

Trudno w to uwierzyć, ale Maciek Dąbrowski - pomysłodawca kanału Z DVPY - zaczynał w MTV, jednak ówczesna przełożona powiedziała mu, że nie nadaje się do pracy przed kamerą. Jedni mają go za prymitywnego komedianta, dla innych jest bezlitosnym obserwatorem rzeczywistości. Często przeklina, nie unika kontrowersyjnych tematów. Dawno temu rozwijał talk show wzorowany na kultowym „Between Two Ferns” Zacha Galifianakisa, ale przedsięwzięcie zakończyło się na zaledwie kilku odcinkach.

33. ZAJCU37

Subskrypcje: 1,51 mln
Wyświetlenia: 276 mln

Spec od animacji, w których zakochało się ponad półtora miliona fanów. Zdecydowana większość jego prac utrzymana jest w konwencji gry komputerowej Five Nights at Freddy's z pogranicza survivalu i horroru.

32. ŚMIECHAWA TV

Subskrypcje: 1,52 mln
Wyświetlenia: 694 mln

Dwóch szwagrów prowadzi prześmiewczy kanał – to musiało się udać. W krzywym zwierciadle przedstawiają życie w rodzinnym miasteczku na Podlasiu. Niedawno nagrali piosenkę z kanałem LETNI (to autorzy wielu popularnych w Internecie parodii znanych piosenek). Twórcy ŚmiechawaTV reklamowali m.in. piwo Kasztelan, nowe programy od Discovery Channel oraz unijne dotacje z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Mają swój sklep internetowy.

31. AGNIESZKA GRZELAK VLOG

Subskrypcje: 1,53 mln
Wyświetlenia: 379 mln

To największy polski kanał poświęcony podróżom oraz jedzeniu. Oprócz tego Agnieszka prowadzi drugi kanał, gdzie testuje kosmetyki oraz robi makijaże. Stworzyła własną markę piankowych kosmetyków – PIBUYA. Nagrywała z największymi gwiazdami rodzimego YouTube'a m.in. z Blowkiem.

Ranking 50 najpopularniejszych polskich youtuberów miejsca 50-41

ZOBACZ RÓWNIEŻ