Na czterech łapach
Rosnące zapotrzebowanie w tym segmencie rynku dostrzegła Marta Pietrusiak. Będąc opiekunką dwóch kotów, doskonale wiedziała, że powinny one mieć możliwość wspinania i drapania, by pomóc im utrzymać formę i wyrzucić zgromadzoną energię. Jednak na rynku brakowało kocich mebli, które spełniałyby nie tylko potrzeby zwierząt, ale też uzupełniały wystrój nowoczesnych wnętrz. Tak w 2012 r. zrodził się pomysł stworzenia firmy oferującej dizajnerskie tekturowe drapaki. – Jako pierwsze na rynek trafiły drapaki LUI i VIGO, które nawiązywały do imion kotów właścicielki – Luisa i Figo. Kiedy doceniła je kocia guru Kate Benjamin, marka szybko zyskała rozgłos. O naszych produktach pisały serwisy poświęcone dizajnowi – opowiada Marta Pietrusiak.
Inteligentna kuweta
Dziś oferta produktowa myKotty jest dużo szersza. Poza wspomnianymi drapakami LUI (249 zł) i VIGO (119 zł) klienci w sklepie internetowym mogą kupić m.in. tekturowy domek dla kota MIA (79 zł), drapak TOBI (85 zł) oraz kocie legowiska w cenach od 129 do 299 zł.
– W tym roku oferta produktowa została rozszerzona o gadżety (m.in. torby, butelki, skarpety) dla opiekunów kotów oraz fanów naszej marki – mówi Marta Pietrusiak i dodaje, że myKotty pracuje obecnie nad wdrożeniem dwóch zaawansowanych technologicznie produktów, które będą służyć do monitorowania zdrowia kotów, czyli inteligentną kuwetę ze...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 12/2019 (51) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.