euro 2024
zobacz inne tematyKibice podkręcili ruch. Sklepy zamknęły I półrocze br. na niemal 6 proc. plusie
W I półroczu br. ruch w placówkach sieci spożywczych zwiększył się o 5,5% rdr. Najbardziej zyskały hipermarkety i sieci convenience – odpowiednio 10,4% i 9,2%. Mniejsze wzrosty zanotowały dyskonty i supermarkety – o 4% i 0,3% rdr. Co więcej, na analizowanym rynku rok do roku przybyło 0,9% unikalnych klientów. Skok zaliczyły trzy formaty. Natomiast dyskonty spadek. Tak wykazała obserwacja zachowań ponad 1,5 mln konsumentów w przeszło 38 tys. placówek handlowych.
Euro 2024: Lidl został oficjalnym partnerem mistrzostw europy w piłce nożnej
Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji Euro 2024 w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku. Współpraca rusza wraz z rozpoczęciem pierwszych rozgrywek.