eRecruiter otwiera drzwi do branży HR

Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna, fot. Shutterstock
Wyobraź sobie firmę produkcyjną, która potrzebuje na już 200 pracowników. Tradycyjny proces rekrutacyjny to ogromna praca: trzeba przeczytać wszystkie CV, zadzwonić do kandydatów, umówić spotkania. To trwałoby tygodniami, chyba że...
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 3/2022 (78)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Chyba że zamiast tracić czas, skorzystamy z systemów do automatyzacji rekrutacji takich jak eRecruiter albo z pomocy voicebotów, które zadzwonią do kandydatów czy automatycznie wysyłanych testów kompetencji – podpowiada Konrad Szczygieł, eRecruiter HR Marketplace, eRecruitment Solutions sp. z o.o. i zapewnia, że dzięki takim rozwiązaniom proces wyboru talentów będzie znacznie krótszy.

– W świetle pędzących zmian na rynku wiemy, że sam system rekrutacyjny to teraz za mało. Po epoce ATS (Applicant Tracking System) nadchodzi czas na TAS (Talent Acquisition System). To zintegrowane platformy, które nie tylko pomagają pozyskiwać talenty, ale też je utrzymywać, bo biorą pod swoje skrzydła również inne procesy HR-owe (np. onboarding oraz rozwój pracowników) i kadrowe – tłumaczy.  

Pandemia zmieniła sposób pracy, ale wpłynęła także na zmiany w sposobie pozyskiwania i wdrażania nowych pracowników. – Rynek jest coraz bardziej świadomy. Potrzebuje platform typu TAS i rozbudowy systemów rekrutacyjnych o narzędzia technologiczne – mówi Konrad Szczygieł i dodaje, że aby technologia była użyteczna, musi być intuicyjna oraz łatwo dostępna dzięki integracjom i dostępowi z poziomu jednego systemu. – Dlatego właśnie stworzyliśmy platformę eRecruiter HR Marketplace. To cały ekosystem oferujący klientom różnorodne, zintegrowane usługi naszych partnerów – wyjaśnia.

W sytuacji ogromnej konkurencji na rynku, pracodawcy chcą być krok przed innymi: działać szybko i innowacyjnie, aby wygrywać w wyścigu o najlepsze talenty. Nie bez znaczenia jest dla nich również optymalizacja kosztów. – HR Marketplace tworzymy z firmami, które odpowiadają na te potrzeby, widząc przyszłość w naszym rozwiązaniu. Współpracujemy już m.in. z Gamfi, Webankietą, Apifonicą, Talent Bridge, Work Smile, Share Hire, inhire i Wandlee, ale poszukujemy też kolejnych partnerów. Co warto podkreślić, szukamy nie tylko produktów, które powstały z myślą o branży HR. Jesteśmy bardzo otwarci na firmy, które chciałyby rozwijać się w nowych obszarach – zapewnia. – Chętnie podzielimy się naszym know-how. Chcemy pokazać, że branża HR to może dla niektórych nieoczywiste, ale na pewno ekscytujące pole działania z dużym potencjałem do skalowania biznesu.

Dlaczego współpraca z eRecruiter HR Marketplace jest atrakcyjna? Najlepszym dowodem są fakty. Apifonica – dostawca HR voicebotów – dzięki współpracy z HR Marketplace pozyskała 11 klientów z sektora enterprise. – Co ważne, większość z nich rozpoczęła rozmowy głównie dlatego, że dzięki integracji nie trzeba korzystać z żadnych zewnętrznych narzędzi. Zebrane informacje trafiają automatycznie do eRecruitera, co zdecydowanie poprawia komfort pracy rekruterów – tłumaczy Konrad Szczygieł.

Inny przykład to Talent Bridge dostarczający testy kompetencyjne. – Nasi partnerzy z Talent Bridge przyznają, że dzięki integracji znacznie zwiększyli przewagę konkurencyjną. Przeważająca liczba ich nowych klientów to również klienci eRecruiter, którzy dzięki integracji dostrzegają duże usprawnienie pracy. Talent Bridge w 2021 r. zanotował wzrost liczby klientów o 135 proc. oraz wzrost obrotu o 111 proc w porównaniu z 2020 r. – mówi.

Następny przykład to Inhire – dostawca platformy rekrutacyjnej poświęconej kandydatom IT. – Kandydaci po aplikacji w Inhire pojawiają się bezpośrednio w systemie eRecruiter, a wszystkie informacje zamknięte są w jednym miejscu. To ułatwienie optymalizuje procesowanie CV, skraca czas pracy zespołu HR oraz zmniejsza formalności związane z RODO, a kandydaci nie muszą wypełniać dodatkowych formularzy – zdradza.

Erecruiter. Wspieramy innych

1600 klientów zaufało już rozwiązaniom proponowanym przez eRecruiter. Jako firma, która rozwijała się w modelu startupowym, chce wspierać innych w rozwoju biznesu. Więcej informacji: www.hrmarketplace.erecruiter.pl   

My Company Polska wydanie 3/2022 (78)

Więcej możesz przeczytać w 3/2022 (78) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ