Jak banki powinny budować relacje z klientem? Wywiad z Markiem Grodkiewiczem

Marek Grodkiewicz i Kuba Dobroszek
Marek Grodkiewicz i Kuba Dobroszek / Fot. materiały własne
Celem współczesnych banków jest ułatwianie klientom codziennych czynności. Tego typu instytucje od dawna wdrażają innowacje, dzięki którym konsumenci mogą korzystać również z usług poza finansowych - tłumaczy Marek Grodkiewicz, dyrektor zarządzający obszarem transformacji kanałów cyfrowych, VeloBank.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Klienci niekoniecznie chcą szukać miejsca, w którym mogą kupić bilet na komunikację miejską, gdyż wolą to zrobić szybko w aplikacji bankowej - wskazuje Grodkiewicz, dodając, iż tego typu potrzeby znacząco przyspieszyły w czasie pandemii.

Z ekspertem VeloBank rozmawiamy także o rynku e-commerce oraz budowaniu przewagi konkurencyjnej.

Zachęcamy do odsłuchania całej rozmowy! Wywiad odbył się podczas konferencji Impact'24 w Poznaniu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ