velobank
zobacz inne tematyJak banki powinny budować relacje z klientem? Wywiad z Markiem Grodkiewiczem
Celem współczesnych banków jest ułatwianie klientom codziennych czynności. Tego typu instytucje od dawna wdrażają innowacje, dzięki którym konsumenci mogą korzystać również z usług poza finansowych - tłumaczy Marek Grodkiewicz, dyrektor zarządzający obszarem transformacji kanałów cyfrowych, VeloBank.
VeloBank pozyska jeszcze w tym roku 700 mln zł
VeloBank z nowym inwestorem. Dokapitalizowanie jest impulsem do dalszego rozwoju
Czego od instytucji finansowych oczekuje współczesny konsument? Wywiad z Przemysławem Kochem
Współczesny konsument na pewno jest mobilny i cyfrowy - ma swój świat w smartfonie. Chce realizować większość czynności życiowych w oparciu o ekran smartfona. Od banku też oczekuje, by wszystkie transakcje można było realizować na tym niewielkim urządzeniu - mówi Przemysław Koch, członek zarządu VeloBank.