pracownik

zobacz inne tematy
Raport: Pracownik w centrum uwagi. Liczą się ludzie

Raport: Pracownik w centrum uwagi. Liczą się ludzie

Największą siłą firmy są ludzie – w pandemii te słowa przestały być sloganem. Kryzys łatwiej przetrwać, jeśli cały zespół działa razem i ufa sobie nawzajem. Wystarczy spojrzeć na nas, obostrzenia uderzyły bezpośrednio w nasz biznes, było ciężko, ale daliśmy radę – przekonuje Agnieszka Kłos-Siddiqui, prezes Provident Polska.

Psycholog: Dzisiaj profesjonalizm to ujawnianie emocji [WYWIAD]

Psycholog: Dzisiaj profesjonalizm to ujawnianie emocji [WYWIAD]

Jeszcze do niedawna pójście do pracy z katarem było oczywistością i dowodem na zaangażowanie w pracę. Dzisiaj – jest niedopuszczalne. Na naszych oczach zmienia się znaczenie słowa: „profesjonalizm” – mówi Dorota Piekarczyk, psycholożka, coach.