Reklama

influencer marketing

zobacz inne tematy
MarTech Wills Innovation znów pozyskał fundusze. Startup zgarnął 2 mln zł od polskiego inwestora

MarTech Wills Innovation znów pozyskał fundusze. Startup zgarnął 2 mln zł od polskiego inwestora

Formative poinformował o nawiązaniu kolejnej współpracy. Fundusz reprezentowany przez Pawła Dobosza zainwestuje 2 miliony złotych w spółkę Wills Innovation. Środki zostaną przeznaczone na zbudowanie narzędzia mar-tech Oria AI, platformy bazującej na modelach językowych oraz technologiach rozpoznawania obrazu i analizy mowy, która umożliwi precyzyjną ewaluację aktywności influencerów i ich odbiorców w mediach społecznościowych.

Powstaje "ChatGPT dla influencer marketingu"

Powstaje "ChatGPT dla influencer marketingu"

Startuje Generation9 - nowy startup technologiczny skupiony na influencer marketingu. Za projekt odpowiadają Anna Zielińska, Łukasz Misiukanis i Marek Myślicki, a także założyciele oraz członkowie zarządu agencji Stor9: Agnieszka Zielińska i Maciej Dutkowski.

Przestać szukać ładniejszych plaż. Wywiad z Anną Zielińską

Przestać szukać ładniejszych plaż. Wywiad z Anną Zielińską

Budujemy narzędzie oparte na AI łączące influencerów z markami i analizujące wydajność kampanii. To będzie biznes skalowalny na rynki globalne i w perspektywie pięciu lat będzie bardzo atrakcyjny dla mIędzynarodowych inwestorów branżowych – mówi Anna Zielińska, co-founderka Stor9.

LifeTube ma nowego prezesa

LifeTube ma nowego prezesa

LifeTube - firma działająca na rynku influencer marketingu - ma nowego prezesa. Stanowisko objął Jakub Różycki, manager z ponad piętnastoletnim doświadczeniem, zdobytym między innymi w McKinsey, Allegro i Shoppee.

Reklama