influencer marketing
zobacz inne tematyZawód: influencer. Branża influencer marketingu chce zmian
„Influencer marketing potrzebuje zmian!” – krzyczą zewsząd branżowi eksperci. Działalność zainaugurowała właśnie organizacja, która ma te zmiany pomóc wprowadzić.
Znane twarze mają głos, czyli 5 kroków do udanego influencer marketingu
Influencer marketing to jedna z najpopularniejszych form promocji i budowania zaufania do firmy. 88 proc. firm deklaruje, że współpracuje lub rozważa współpracę z twórcami internetowymi. Aby nie zakończyła się ona katastrofą, trzeba jednak trzymać się kilku podstawowych zasad.
Powstaje "ChatGPT dla influencer marketingu"
Startuje Generation9 - nowy startup technologiczny skupiony na influencer marketingu. Za projekt odpowiadają Anna Zielińska, Łukasz Misiukanis i Marek Myślicki, a także założyciele oraz członkowie zarządu agencji Stor9: Agnieszka Zielińska i Maciej Dutkowski.
Najważniejsze informacje ze świata biznesu. Grudzień 2024
Jak co miesiąc, prezentujemy najważniejsze informacje ze świata biznesu.
Przestać szukać ładniejszych plaż. Wywiad z Anną Zielińską
Budujemy narzędzie oparte na AI łączące influencerów z markami i analizujące wydajność kampanii. To będzie biznes skalowalny na rynki globalne i w perspektywie pięciu lat będzie bardzo atrakcyjny dla mIędzynarodowych inwestorów branżowych – mówi Anna Zielińska, co-founderka Stor9.
LifeTube ma nowego prezesa
LifeTube - firma działająca na rynku influencer marketingu - ma nowego prezesa. Stanowisko objął Jakub Różycki, manager z ponad piętnastoletnim doświadczeniem, zdobytym między innymi w McKinsey, Allegro i Shoppee.
Czy kampanie z udziałem influencerów są skuteczne? "Profil nasycony reklamami nie jest atrakcyjny"
Internetowi celebryci reklamują najróżniejsze produkty, często bez głębszej refleksji. Na ile są skuteczni? Kiedy ostatnio zdecydowaliście się na usługę, gdyż polecił ją wasz ulubiony twórca?
Pracownik w roli ambasadora - jak budować pozycję marki w mediach społecznościowych
Budowanie zaufania do marki to proces, którego niezwykle ważnym elementem są pracownicy. Jak uczynić z pracowników ambasadorów marki i influencerów, którzy będą budowali jej pozycję w mediach społecznościowych podpowiadają dr hab. Paweł Korzyński i dr Monika Sońta z Akademii Leona Koźmińskiego.