Castorama przyspiesza z cyfrowymi inwestycjami

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 100
Castorama Polska właśnie otworzyła swój 80. sklep. Jak deklaruje Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska, ekspansja sieci sprzedażowej wiąże się z nowymi projektami w sferze cyfowej.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

2019 r. jest kolejnym rokiem intensywnego rozwoju i dynamicznych zmian w Castorama Polska. Firma stawia na większą dostępność sklepów, jakościową ofertę, nowe technologie oraz zrozumienie potrzeb klienta.

- To dopiero początek zmian. W nadchodzących miesiącach jeszcze bardziej przyspieszymy – zapowiada Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska. 

Tylko w tym roku firma uruchomiła 4 nowe obiekty handlowe w całej Polsce. Najmłodszy z nich – w Ciechanowie – otworzył swoje drzwi dla klientów 27 listopada. Tym samym sieć sklepów należących do Castorama osiągnęła liczbę 80. Nowe i zmodernizowane w ostatnich miesiącach obiekty powstają w zgodzie z odmienionym formatem marki, który pociąga za sobą inwestycje w proekologiczne rozwiązania, jak chociażby oświetlenie ledowe.

Inwestycje w Castoramie to także rozwój nowych gam produktów.  W połowie roku firma przedstawiła założenia swojej nowej marki GoodHome. To jedna z kilku marek własnych dostępnych w sieci.

Jednym z flagowych projektów w tym roku, był dla Castoramy rozwój w kanale digital. Firma zdecydowała się na daleko idące inwestycje i zmiany w tym obszarze. Na pierwsze miejsce wysuwa się istotne przyspieszenie usługi Click&Collect, czyli zamów on-line i odbierz w sklepie. Obecnie czas realizacji takiego zamówienia trwa do 2 godzin. 

Na przestrzeni lat wprowadzono także nowe aplikacje mobilne dla systemów Android i iOS, które pozwalają na dostęp z każdego urządzenia mobilnego do aktualnej oferty produktowej, promocji oraz sprawiają, że składanie zamówień staje się jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Kolejne rozwiązania ułatwiające życie klientom i poprawiające ich doświadczenia zakupowe znajdują się w fazie testów. Jednym z nich jest pilotażowy system nawigacji wewnątrz sklepowej uruchomiony w obiekcie Poznań Komorniki. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu wykorzystującemu komunikację między oświetleniem w sklepie a smartfonem i aplikacją, umożliwia szybsze i prostsze odnalezienie produktów na półce. Castorama pamięta także o klientach, którzy chcą sami, w dogodnym dla siebie momencie, dostarczyć produkty do swoich mieszkań, domów, ogrodów. Dla takich klientów, uruchomione zostały usługi i aplikacje TrafiCar i CityBee, gdzie każdy posiadacz prawa jazdy kategorii B może bez przeszkód skorzystać z możliwości przewiezienia nawet największych zakupów.

– Przyświeca nam ambitny cel – osiągnięcie doskonałości w obsłudze klienta oraz zwiększenie dostępności naszej oferty w nowych lokalizacjach. To właśnie z myślą o tysiącach osób odwiedzających każdego dnia sklepy Castorama w całej Polsce zmieniamy się i wprowadzamy kolejne udogodnienia. Chcemy stać się dla nich jeszcze lepszym partnerem w realizacji ich projektów związanych z poprawą warunków mieszkaniowych, budową, remontem oraz dekorowaniem wnętrz i aranżacją ogrodów. Sukces ten, nie byłby możliwy bez zaangażowania i wysiłku naszych koleżanek i kolegów, którzy każdego dnia pomagają klientom w realizacji ich projektów - dodaje Sebastien Krysiak.

ZOBACZ RÓWNIEŻ