Koniec sporu właścicieli polskiej sieci handlowej
fot. materiały prasoweTym samym w spółce POLOmarket pozostają wyłącznie współzałożyciele nadal prowadzący i aktywnie rozwijający supermarkety pod logo POLOmarket z wspólnym celem i wizją rozwoju. Nowy stan prawny w istotnej mierze zmieni sposób funkcjonowania spółki oraz całej Grupy POLOmarket, a przede wszystkim umożliwi nowe perspektywy rozwoju. Spółkę w transakcji reprezentowała kancelaria prawna Clifford Chance.
W ciągu ostatnich czterech lat Grupa dokonała wielu zmian w obszarach asortymentu, marki własnej, wzmocniła kategorię artykułów świeżych oraz przeorganizowała salę sprzedaży. Dopracowanie konceptu i modelu biznesowego sukcesywnie przynosi wymierne efekty. Rok 2019 jest dla POLOmarketu rekordowym na przestrzeni ostatnich latach pod względem sprzedaży i rentowności, przy jednoczesnym zachowaniu niezmiennie wysokiej płynności.
POLOmarket zamierza przyspieszyć rozwój zwiększając liczbę otwarć nowych placówek. Sieć sukcesywnie remontuje również wszystkie swoje sklepy. W najbliższych tygodniach POLOmarket wobec nowych okoliczności prawno-organizacyjnych ogłosi nową, zrewidowaną strategię.
Grupa POLOmarket to polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również spółka logistyczna. Firma powstała w 1997 roku i na początku posiadała 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie.