dobrostan pracowników
zobacz inne tematyZadbaj o dobrostan pracowników. Zgłoś drużyny do olimpiady dobrych relacji FDI
Obecnie prawie połowa Polek i Polaków ocenia swój dobrostan jako przeciętny. W szczególnie trudnej sytuacji są osoby aktywne zawodowo. Aż 32% z nich w wysokim stopniu doświadcza poczucia izolacji lub osamotnienia . Brak satysfakcjonujących relacji międzyludzkich pogłębia kryzys więzi społecznych i zwiększa poczucie wyobcowania, także w pracy. Tymczasem to relacje – autentyczne, oparte na zaufaniu i wzajemnym zaangażowaniu – są jednym z kluczowych filarów dobrostanu psychicznego i emocjonalnego.
Czy pracodawcy przestaną już zwracać uwagę na dobrostan pracownika?
Gdy rynek się zmienia i osiąganie wyników przestaje być oczywiste, organizacje patrzą na efektywność. Czy to oznacza powrót do kija i marchewki? Niekoniecznie. Jak dostarczyć wyniki, a jednocześnie nie zaprzepaścić ostatnich lat dbania o dobrostan pracowników? O tym mówi Tomasz Bagiński, doradca i trener liderów, twórca modelu i książki pt. “Managerskie Rozmowy 1na1”.
Idealnie dopasowani. Czym jest work-life fit?
Work-life balance powoli odchodzi do lamusa. Dziś na rynku pracy to za mało. Teraz jest czas na idealne dopasowanie – liczy się work-life fit.
Raport Great place to work. 5 kroków do dobrostanu
Dbałość o wellbeing to działania, które wpisują się w DNA najlepszych pracodawców. Oto, na czym powinni się skupić, przygotowując ofertę dla pracowników.