wearfits
zobacz inne tematyZakupy w rozszerzonej rzeczywistości. Jak WEARFITS chce zmienić branżę modową?
Łukasz Rzepecki wraz ze swoimi współpracownikami wprowadzają do branży modowej cyfrową rewolucję. Dzięki WEARFITS, aby przymierzyć ubrania oraz buty, nie trzeba wychodzić z domu. Wystarczy telefon lub komputer.
Wirtualna przymierzalnia, zmniejszenie liczby zwrotów - cyfryzacja mody zmieni świat zakupów?
Cyfryzacja w branży modowej to nie tylko urozmaicenie doświadczeń zakupowych klientów – to realny wpływ na działalności biznesową, nawet kilkukrotne zwiększenie konwersji sprzedażowej i zmniejszenie ilości zwrotów. Przede wszystkim to jednak znaczne zmniejszenie śladu węglowego, który zostawia po sobie cała branża retail.
WEARFITS planuje globalną rundę inwestycyjną. "AR bez umieszczenia w kontekście jest tylko zabawką"
Technologie 3D, bez umieszczenia w kontekście danych, są tylko zabawką i PR-ową ciekawostką. Dane bez odpowiedniej wizualizacji i kontekstu nie mają wartości dla firmy modowej, ani jej klienta - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Łukasz Rzepecki, CEO WEARFITS.