tomasz weczer
zobacz inne tematyRuszyła emisja akcji spółki Columbus Polska SA, która chce pozyskać 1,7 mln zł na dalszy rozwój
Kawowy biznes oparty na zasadach Fairtrade, „konfigurator smaku” i przyjazne technologie zakupowe, kapsuła eteryczna oraz działania edukujące rynek i konsumenta – to główne cele spółki Columbus Polska SA, która 23 marca br. ruszyła z kampanią crowdinvestingową. We współpracy z platformą Beesfund planuje ona pozyskać 1,7 mln zł, które przeznaczy na dalszy rozwój swojej kawowej marki Qethereal.
Sprawiedliwy handel kawą chcą połączyć z nowymi technologiami. Polska spółka zapowiada crowdfunding
W drugiej połowie marca 2022 roku wystartuje kampania crowdfundingowa spółki Columbus Polska. Pod koniec ubiegłego roku firma zadebiutowała na polskim rynku kawy marką Qethereal. Firma w swoim działaniu łączy filozofię Fairtrade oraz proekologiczne podejście z innowacyjnymi rozwiązaniami wspierającymi sprzedaż.