PZPN
zobacz inne tematyPZPN nie będzie "zdzierał" od bukmacherów
PZPN zmienia praktyki związane z pobieraniem opłat od firm bukmacherskich. To efekt postępowania wszczętego przez UOKiK.
PZPN omijał zakaz spożywania alkoholu na MŚ w Katarze? Wódka i kabanosy w przesyłce do Ambasady
PZPN podczas mundialu w Katarze ominął zakaz wwożenia i spożywania alkoholu - informuje serwis Meczyki.pl. Dziennikarze portalu opisują operację, w którą miało być zaangażowane Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz Ambasada RP w Katarze.
FC.APP nawiązuje partnerstwo z PZPN. "To otwiera drogę do współpracy z innymi federacjami"
Partnerstwo z PZPN to przede wszystkim kwestia prestiżu. Jest to również potwierdzenie jakości naszego produktu i otwiera drogę do dalszych współprac z innymi federacjami piłkarskimi w Europie, co z kolei może przyczynić się do zwiększenia naszej bazy potencjalnych klientów i partnerów - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Rafał Warchoł, CEO FC.APP.
Czy polscy piłkarze powinni grać w kadrze za darmo? Zdania są podzielone
Agencja Pentagon Research zapytała Polaków o to, czy nasi piłkarze powinni grać w kadrze za darmo. Co piąta osoba zdecydowanie nie chce, aby zawodnicy za grę w reprezentacji otrzymywali wynagrodzenie, przeciwnie uważa co dziesiąty ankietowany.
Michniewicz odchodzi z funkcji selekcjonera
PZPN poinformował o zakończeniu umowy Czesława Michniewicza, jako selekcjonera reprezentacji Polski. Opada kurz wokół afery z rządową premią dla całego sztabu i piłkarzy, którzy wywalczyli pierwszy od 36 lat awans do fazy pucharowej mundialu.
Do przodu, Polsko! Najlepsze startupy sporttech
Do przodu, Polsko! Choć tegoroczny mundial budzi mnóstwo kontrowersji, to wciąż jest najważniejszą piłkarską imprezą czterolecia. Nie ma więc chyba lepszego momentu na analizę rodzimego rynku sporttech.
Rafał Brzoska: "Chcemy dzielić się naszym sukcesem". InPost sponsorem reprezentacji Polski
InPost został oficjalnie sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jak powiedzieli w czasie konferencji prasowej przedstawiciele firmy, to element budowy wizerunku marki wraz z jej ekspansją międzynarodową.