personalizacja
zobacz inne tematyInnowacje w e-commerce, czyli jak wyprzedzić konkurencję
Nawet jeśli prowadzisz rentowny e-sklep, musisz trzymać rękę na pulsie. A to oznacza szukanie coraz to nowszych pomysłów na rozwój. Oto kilka pomysłów, które pomogą ci zwiększyć zasięgi i ściągnąć klientów.
Jak wykorzystać AI do personalizacji w handlu
Zgodnie z wynikami najnowszego Barometru Retail firmy doradczo-technologicznej Future Mind, eksperci sektora handlowego zgodnie uznali politykę cenową, dostępność produktów online oraz dostępność aplikacji mobilnej za czynniki najważniejsze dla decyzji konsumenckich w kolejnych 12 miesiącach – odpowiednio 70 proc., 48 proc. i 42 proc. wskazań. Ponadto, marketerzy niezmiennie podkreślają rosnącą rolę sztucznej inteligencji w dalszym rozwoju branży retail.
Czas na hiperpersonalizację. Klienci są z niej zadowoleni
Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie daje hiperpersonalizacja oferty - wynika z najnowszego raportu PZU. Nie chodzi tu tylko o możliwość konfigurowania produktów czy usług, ale także cały system dotarcia do klienta.