patryk górczyński
zobacz inne tematySpadły ceny w sieciach handlowych. "Klienci będą robić zakupy głównie w sklepach stacjonarnych"
Mimo rosnącej inflacji, ceny w sieciach handlowych analizowanych w Badaniu i Raporcie Koszyk Zakupowy® spadły nieznacznie, o 0,04 proc. wobec kwietnia oraz o 4,9 proc. wobec maja 2020 roku. Eksperci ASM Sales Force Agency obserwują silną konkurencję pomiędzy sieciami, zwłaszcza po luzowaniu pandemicznych obostrzeń.
Żywność w sklepach internetowych coraz droższa. "Przed świętami będzie wiele akcji promocyjnych"
Ceny w internetowych sklepach spożywczych są wyższe od tych w placówkach stacjonarnych od wielu miesięcy - tak wynika z Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Przed nami przedświąteczne akcje cenowe, w ramach których walka o uwagę klientów, rozegra się zarówno w Internecie jak i w sklepach stacjonarnych.
Biedronka i Auchan najtańsze w sierpniu. Ceny w górę
Z sierpniowego raportu koszyka zakupowego sporządzonego przez ASM Sales Force Agency wynika, że przed powrotem do szkół średnie ceny towarów szybkozbywalnych wzrosły o ok. 1 proc. Najtańsza okazała się Biedronka.