komunikacja wewnętrzna
zobacz inne tematyRaport Pracownik w centrum uwagi. 5 zasad dobrej komunikacji
W czasach, gdy dystans społeczny stał się naszą codziennością, oczekiwania i potrzeby pracowników się zmieniły. Zmieniły się także wyzwania, jakie stoją przed działami komunikacji wewnętrznej. Oto, co dziś jest ważne.
Komunikacja firmowa z akuszerką w tle
Pracownik i firma potrzebują dobrej rozmowy – z feedbackiem dotyczącym wspólnych działań. To dzięki niej można budować wzajemne zaufanie i zaangażowanie. Dobra komunikacja wewnętrzna w firmie daje przestrzeń na tę rozmowę i sprawia, że obie strony mają głos – przekonuje dr hab. Jacek Wasilewski, medioznawca.
Raport Pracownik w centrum uwagi. Uważność i empatia to dobra komunikacja
Wsłuchiwanie się w potrzeby pracowników i empatyczne reagowanie na nie to podstawowe wyzwania, jakie stoją przed działami komunikacji – przekonuje Izabela Tworzydło, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, rzeczniczka prasowa BNP Paribas Bank Polska. Dodaje, że choć to trudne, trzeba unikać zalewania pracowników informacjami.