feedback
zobacz inne tematy5 zasad konstruktywnej krytyki
Zapewne, jak każdy przedsiębiorca, wierzysz, że twoi pracownicy będą zaangażowani, lojalni i wydajni. Niestety nie zawsze tak jest. Bywa, że ktoś ciągle popełnia błędy, spóźnia się lub w ogóle nie przykłada do swoich obowiązków. Nie masz wtedy innego wyjścia, musisz przeprowadzić z nim rozmowę dyscyplinującą, która skłoni go do refleksji, wywoła chęć poprawy i sprawi, że zmieni podejście do pracy. Aby osiągnąć taki cel, Marka Godna Zaufania musi trzymać się w trakcie rozmowy kilku zasad.
Teraz powiem wam, co myślę. Czym jest exit interview? [WYWIAD]
Czym jest exit interview, jak powinno wyglądać i jakie korzyści może przynieść firmie – opowiada Bruno Żółtowski, psycholog biznesu.
Ewaluacja roczna jest wyzwaniem dla wielu pracowników
W małych firmach "ewaluacja" to pojęcie nieznane pracownikom, niemniej średnie i duże firmy przeprowadzają proces oceny rocznej. Od rezultatów ewaluacji często zależy awans i podwyżka na kolejny rok.
Publiczna krytyka pracownika - czy to dozwolone?
Jeśli prowadzimy firmę lub jesteśmy menadżerem, który ma przekazać krytyczne uwagi pracownikowi, podstawową rzeczą jest to, aby nie robić tego publicznie i przy wszystkich. Jak zatem przekazywać krytykę?
Negatywny feedback jest ważniejszy niż pochwały
Negatywny feedback może być najcenniejszą informacją zwrotną, jaką możesz otrzymać. Nikt nie jest perfekcyjny i każdy ma coś, co może ulepszyć. W biznesie taki feedback sprawdza się doskonale.