altkom akademia
zobacz inne tematyAltkom Akademia przejmuje Socjomanię. "Przewidujemy znaczący wzrost zapotrzebowania na szkolenia"
Altkom Akademia - polska firma szkoleniowa - stała się większościowym udziałowcem Socjomanii. – Przewidujemy znaczący wzrost zapotrzebowania na szkolenia i doradztwo, szczególnie w obszarze cyfrowym. To połączenie sił to inwestycja w przyszłość – podkreśla Joanna Mihułka-Petru, prezeska Altkom Akademii.
Strategiczne partnerstwo Altkom Akademii z Udemy Business. "Zwiększamy zakres naszej oferty"
Altkom Akademia rozpoczyna ścisłą współpracę z Udemy Business, globalną platformą szkoleń i rozwoju pracowników. Została jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce i rozszerzy swój zasięg w całym regionie EMEA. Partnerstwo to zapewnia znaczne rozszerzenie zakresu szkoleń, które Altkom Akademia ma w swojej ofercie, wykorzystując treści na platformie Udemy Business.
Ekspertka: "Wszyscy będziemy pracować 4 dni w tygodniu. Pracodawcy muszą się przygotować"
Wiele wskazuje na to, że zmiany społeczne wymuszą skrócenie czasu pracy. To już się dzieje na Zachodzie – mówi Natalia Gozdowska, ekspertka ds. rozwoju kompetencji menedżerskich z Altkom Akademii. Pomysł wzbudza kontrowersje wśród przedsiębiorców.
Polska firma razem z World Trade Center będzie prowadzić szkolenia w Afryce Zachodniej
Altkom Akademia jako pierwsza polska firma szkoleniowa wchodzi na rynki Afryki Zachodniej - rozpoczęła współpracę z World Trade Center Accra w Ghanie. Jest to kolejny krok zagranicznej ekspansji firmy, która działa już w krajach Europy Zachodniej oraz w regionie Zatoki Perskiej.
Natalia Gozdowska: "Firmy, które dbają o CSR, zyskują dużą przewagę rynkową" [WYWIAD]
Młodzi ludzie preferują wolność, a nie stabilizację. Interesuje ich work-life balance, wiedzą, że trzeba o siebie dbać, dlatego tak dużo mówi się o zrównoważonym rozwoju i odpowiedzialnym zarządzaniu również w kontekście pracowniczym. Employer branding wciąż funkcjonuje, ale istotniejszy staje się employer experience - uważa Natalia Gozdowska, Business Development Director w Altkom Akademii.
64 proc. polskich firm padło ofiarą hakerów. Atak zwykle zaczyna się od pracownika nietechnicznego
Wejście w tryb pracy zdalnej zwiększyło popularność cyberataków – a na to zdecydowana większość polskich firm nie jest przygotowana. Po wybuchu pandemii jedynie 25 proc. firm zwiększyło wydatki na poprawę zabezpieczeń przed cyberatakami. Zaniedbania w tej kwestii mogą być fatalne w skutkach, a problem jest tym poważniejszy, że ataki w sieci z każdym miesiącu rosną w siłę.
Altkom rozpoczyna globalną ekspansję. "Nasz nowy kierunek to Zatoka Perska"
Altkom Akademia rozpoczęła globalną ekspansję. Przedsiębiorstwo otworzyło już przedstawicielstwo w Dubaju i od najbliższej niedzieli bierze udział w jednym z największych wydarzeń branży technologicznej na świecie – targach Gitex Technology Week w Dubaju.