Adam Burak
zobacz inne tematyKiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem
Kampania marketingowa jest skuteczna wtedy, gdy jest wiarygodna. Współpraca ze sportowcem musi „opowiadać” interesującą historię. Samo wywieszenie billboardu już nie jest skuteczne – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu.
Sport otwiera drzwi
Orlen jest liderem wśród sponsorów sportu, kultury i projektów społecznych. Marketing sportowy wspiera segment sprzedaży w koncernie, ale jego znaczenie jest znacznie większe.
Orlen tłumaczy, dlaczego nie daje reklam do „Gazety Wyborczej”
Reklamy w gazetach to nie wszystko. Mamy inne kanały dotarcia do klientów, do których dociera „Gazeta Wyborcza” – w ten sposób Adam Burak, członek zarządu Orlenu, odpiera zarzuty, że jego spółka kupuje reklamy tylko w mediach przyjaznych rządowi.
Orlen nie wyklucza dalszych inwestycji w media [TYLKO U NAS]
Jeśli coś nam się będzie opłacać i przynosić zyski, to niczego nie możemy wykluczyć – tak na pytanie o ewentualne przejęcia kolejnych mediów przez Orlen odpowiada Adam Burak, członek zarządu paliwowego giganta. W rozmowie z magazynem „My Company Polska” przedstawiciel Orlenu podkreśla jednak, że w tej chwili jego koncern takich planów nie ma.
Czysty biznes, zero polityki? "Dzisiaj wszystkiemu można nadać kontekst polityczny"
Wiemy, że w październiku ubiegłego roku były wywierane naciski na Verlagsgruppe, by nie sprzedawać nam żadnych mediów. Podobne naciski były też w tej sprawie bezpośrednio na Polska Press – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu