Wydanie 7/2020 (58) miesięcznika „My Company Polska”

Miesięcznik My Company Polska - Wydanie 7/2020 (58)

Data publikacji: 30.06.2020

Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!

Stawki za współpracę z markami na TikToku są zwykle 4-, 5-cyfrowe. Jednak dla mnie to dopiero początek. W przyszłości zamierzam rozkręcić własną markę odzieży sportowej – mówi Łukasz Chwieduk, finalista XII edycji programu „Mam Talent!”, najpopularniejszy piłkarski tiktoker w Polsce.

Kuba Dobroszek

Czytaj swoje e-wydania miesięcznika „My Company Polska” w aplikacji mobilnej na Android, iPad oraz iPhone

Google Play App Store




Spis treści wydania 7/2020 (58)

100

Moja firma

Z pogranicza segmentów. Autotest

Volkswagen Arteon to nie jest typowy model. Korzeniami sięga Passata, ale w obecnej postaci to już samodzielny byt. Choć wykorzystuje technologie dobrze znane z innych pojazdów Volkswagena, to od lat buduje własny wizerunek – samochodu efektownego, niepozbawionego fantazji i zarazem solidnego. I ma większe aspiracje niż popularny Passat.

102

Fajrant

Król piwa

O majątku Jana Albina Goetza-Okocimskiego, właściciela jednego z największych w Polsce browarów, krążyły legendy. Tak barwne, że niemal kosztowały go utratę życia.

106

Fajrant

Filozofia w biznesie od Hegla do dzisiaj (Część II)

Intuicjonizm, strumień świadomości, kognitywistyka, a może pragmatyzm? Czy słuchanie tego, co mówią wielcy filozofowie, może nam pomóc w biznesie? Warto to samemu sprawdzić. Prawdziwe poglądy, jak mawiał William James, to te, które weryfikują się w praktyce.

110

Wywiady

Netflix chce inwestować w polskich twórców

Mam nadzieję, że będziemy wspierać Polaków w tworzeniu wspaniałych, unikatowych historii filmowych, które zachwycą nie tylko lokalnie, ale też globalnie – mówi Anna Nagler, dyrektor produkcji oryginalnych Netflixa w Europie Środkowo--Wschodniej.

112

Fajrant

Kina samochodowe coraz popularniejsze

Kino samochodowe wraca do łask, wszystko wskutek obostrzeń sanitarnych związanych z koronawirusem. Czy nowa moda utrzyma się dłużej niż sama pandemia? Miejmy nadzieję, tym bardziej że chętnych do prowadzenia tego biznesu jest w Polsce wielu. Uwaga, widzowie nie muszą już mieć kabrioletów!

115

Fajrant

Jak być skutecznym. Lektury dla przedsiębiorców

Efektowne powroty i zaskakujące debiuty. Nieważne, czy dana książka jest już klasyką, czy dopiero ma szansę na pierwszych czytelników. Sprawdzamy, czy lektura daje nam konkretne narzędzia rozwiązywania problemów.

120

Felietony

Fukuyama i rozwody - ciężkie czasy działają integrująco [KOMENTARZ]

Po przełomie roku 1989 Francis Fukuyama napisał słynny esej „Koniec historii”. Postawił w nim odważną tezę, że po upadku komunizmu czeka nas bezprecedensowy triumf liberalnej demokracji, która opanuje cały świat. A tym samym zakończy historię w dotychczasowym wydaniu, rozumianą jako konflikt ideologii, narodów czy imperiów. Rzeczywistość niestety nie dopasowała się do wizji wybitnego intelektualisty.