W biznesie najważniejsze są kontakty. Konferencja Business Market już 11 kwietnia
– Dla osób, które już rozpoczęły działalność albo dopiero planują start biznesu, najważniejsze są kontakty. Nie mam tu na myśli tylko pozyskiwania klientów czy partnerów do współpracy, ale przede wszystkim kontakt z innymi przedsiębiorcami, którzy stoją przed podobnymi wyzwaniami oraz z doświadczonymi praktykami biznesu, którzy są już kilka kroków dalej i mogą podzielić się cenną wiedzą i doświadczeniem – mówi Anna Bichta, prezeska Fundacji Think!, organizatora konferencji.
Głównym celem konferencji Business Market jest połączenie przedsiębiorczych, młodych ludzi, którzy chcą aktywnie rozwijać się biznesowo z przedsiębiorcami i mentorami z wieloletnim stażem w obszarze budowania strategii, rozwoju sprzedaży, wdrażania innowacji, marketingu czy komunikacji.
– Wspieramy wszechstronny rozwój kompetencji zawodowych i społecznych młodych przedsiębiorczych ludzi, bo wierzymy, że ich pomysły i zaangażowanie mają niebagatelny wpływ na rozwój gospodarki i szeroko pojętego dobrobytu. Inaczej mówiąc, gdy odnoszą biznesowe sukcesy, korzystamy na tym my wszyscy jako społeczeństwo – dodaje Paweł Zegarłowicz, Prezes Zarządu Fundacji Citi Handlowy im. L. Kronenberga, głównego partnera wydarzenia.
W tegorocznej edycji konferencji na scenie będzie można zobaczyć Artura Urbańskiego, eksperta ds. strategii cyfrowej, certyfikowanego przez Uniwersytet Stanforda, Monikę Synoradzką, specjalistkę w obszarze innowacji, rozwijającą ekosystem startupowy w Polsce w ramach dwóch organizacji: firmy doradczej Huge Thing i funduszu VC SpeedUp Group, czy Wojciecha Wereszko, trenera, mentora, autora koncepcji “Grow Up Your Business” oraz wykładowcę w Akademii Leona Koźmińskiego, SWPS i na Uniwersytecie Łódzkim, Katarzynę Sekścińską, doktor habilitowaną nauk społecznych w zakresie psychologii, coacha, trenerkę, ekonomistkę oraz Justynę Jakubczyk, strateżkę, trenerkę biznesu, projektantkę doświadczeń klientów, prowadzącą spółkę CX House.
W programie znajdą się aktualne tematy związane m.in. z wpływem nowoczesnych technologii na biznes, innowacjami i wyzwaniami, z którymi mierzą się małe biznesy, jak na przykład pozyskiwanie klientów.
Konferencja Business Market odbędzie się 11 kwietnia 2024 r. w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie. Dla czytelników My Company Polska organizatorzy przygotowali 50% rabat na zakup biletów. Kupując bilet, wystarczy skorzystać z kodu zniżkowego: MC50.