Startuje nowe narzędzie marketingu cyfrowego

Ovidiu Oancea
Ovidiu Oancea 74
Sether uruchamia platformę sether.com - narzędzie marketingu cyfrowego, które łączy zarządzanie kampaniami, monitoring mediów, mediów społecznościowych i komentarzy, na jednym pulpicie nawigacyjnym.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

 

Sether uruchamia platformę sether.com - narzędzie marketingu cyfrowego, które łączy zarządzanie kampaniami, monitoring mediów, mediów społecznościowych i komentarzy, na jednym pulpicie nawigacyjnym.

Platforma została zaprojektowana tak, aby pomóc specjalistom marketingu, menedżerom marki, agencjom i właścicielom firm zoptymalizować profil cyfrowy swojej marki za pomocą dokonywanych w czasie rzeczywistym analiz i aktualizacji danych dotyczących konkretnych kampanii online i istotnych dla marki słów kluczowych.

Sether agreguje dane z portali społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn oraz z Google Analytics i AdWords tak, aby na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym dostarczyć wszystkich istotnych informacji o prowadzonych przez firmę kampaniach. Wszystkie kampanie są synchronizowane w tych samych przedziałach czasowych, dzięki czemu porównywanie wyników jest mniej czasochłonne i ułatwia szybsze podejmowanie decyzji.

Pulpit nawigacyjny z komentarzami i wzmiankami jest doskonale zintegrowany w głównym pulpitem nawigacyjnym i pozwala użytkownikom śledzić istotne słowa kluczowe na wielu platformach, dla bardziej efektywnego zarządzania marką i społecznościami. Menedżerowie marki mogą przeczytać poszczególne recenzje, skonfigurować alerty medialne i odpowiedzieć na komentarze bez opuszczania konsoli, a właściciel firmy może w prosty sposób sprawdzić, czy ogólny sentyment dla marki jest pozytywny.  

- Dzisiejszy krajobraz marketingu to pole gry, w którą każdy chce zagrać i oczywiście zwyciężyć. Jednak konkurenci są silni, a gra podlega nieustannej metamorfozie. Jeśli nie jesteś na bieżąco ze wszystkimi zmianami reguł w grze, możesz ją zakończyć  na ławce rezerwowych, oglądając innych stojących na podium. Drogą do sukcesu w cyfrowym marketingu może się zatem okazać automatyzacja zadań – mówi Ovidiu Oancea, CEO w Sether.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ