Stadion w Gdańsku ma nowego sponsora tytularnego. W planach organizacja własnych widowisk
Fot. materiały prasowe- Gdańsk to wizytówka Polski i jedno z najpiękniejszych i najszybciej rozwijających się miast w naszym kraju. To symbol Polski nowoczesnej i otwartej, ale przede wszystkim dbający o swoich mieszkańców. To jest to, co nas łączy i to wielka sprawa, że możemy razem robić coś dla mieszkańców Gdańska, regionu i całej Polski – komentuje Zygmunt Solorz.
Gdańsk to jedno z najchętniej odwiedzanych miast w Polsce, zarówno przez Polaków, jak i turystów z zagranicy. Gdańsk w 2019 roku odwiedziło prawie 3,5 mln osób, z czego 1/3 to goście zagraniczni. Stadion i rozbudowująca się wokół dzielnica stają się jedną z wizytówek nowoczesnego, rozwijającego się Gdańska. To centrum sportu, biznesu, kultury, rozrywki i rekreacji.
- Nasza bursztynowa arena stała się współczesną wizytówką Gdańska. Obok fontanny Neptuna, stoczniowych dźwigów to właśnie stadion najczęściej widzimy na zdjęciach. Wyjątkowa architektura i bliskie położenie zarówno do plaży, jak i serca miasta podnoszą atrakcyjność naszego stadionu. Ale stadion to też życie, emocje, wydarzenia, dlatego cieszę się, że nasz nowy partner będzie także organizował w Polsat Plus Arena Gdańsk własne widowiska – mówi Aleksandra Dulkiewicz, Prezydent Gdańska.
Stadion w Gdańsku był wielokrotnie wyróżniany w kategorii najładniejszego obiektu sportowego. Gościł wiele gwiazd światowej muzyki, już wkrótce odbędzie się na nim finał Ligi Europy.
- Organizujemy wielkie wydarzenia sportowe, widowiska, festiwale, koncerty. Tworzymy treści najwyższej jakości. Na co dzień dostarczamy emocje i tych również nie zabraknie na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk – podsumowuje Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.