Pomysł i refleks

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
W czasie pandemii wiele firm musiało przejść proces błyskawicznej transformacji. Wygrały te, które miały oryginalny pomysł i odwagę szybkiego działania.

Wrocławska spółka Clever Frame działa na rynku od 2009 r. Jej twórcą i pomysłodawcą jest Filip Grudziński. Firma zajmuje się produkcją modułowych systemów wystawienniczych wielokrotnego użytku. – Dawniej było tak, że klienci kupowali stoiska wystawiennicze, które za chwilę były wyrzucane do kosza – mówi Aleksandra Klimek, prezes firmy, a prywatnie żona twórcy biznesu. – W naszym systemie można zmieniać bryłę, formę stoiska, panele graficzne. Można go też z łatwością rozbudowywać o kolejne moduły. Często jest tak, że w jednym roku klient zamawia system na 6 mkw. powierzchni wystawienniczej, a w kolejnym dokupuje kolejne sześć, bo jego biznes się powiększył – dodaje, podkreślając, że to rozwiązanie ekologiczne.

W ofercie firmy jest też cała gama produktów wykorzystywanych przy ekspozycji na branżowych targach, konferencjach czy w sprzedaży w galeriach handlowych. Są to m.in. modułowe postumenty i gabloty do ekspozycji produktów, lady, bary, stoiska czy multimedialne pylony. Wśród stałych klientów Claver Frame jest ponad 300 międzynarodowych korporacji, w tym wiele topowych marek. – To np. firmy motoryzacyjne, które na naszych modułach prezentują nowe samochody, czy koncerny farmaceutyczne promujące dany lek, ale wśród naszych klientów są też małe i średnie firmy – mówi Aleksandra Klimek.

Niepokój 

To, że wśród klientów rośnie strach związany z epidemią...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 8/2020 (59)

Więcej możesz przeczytać w 8/2020 (59) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ