Patronaty. Lipiec 2024

Marketplace`y w e-commerce
Marketplace`y w e-commerce to miejsce dla popisowej działalności wyróżnionych w konkursie Dyrektor E-commerce. / Fot. Shutterstock.
Oto ważne wydarzenia ze świata biznesu.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 7/2024 (106)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

13 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?

Poszukiwania najlepszych ludzi z branży e-commerce zakończyły się sukcesem – poznaliśmy wspaniałą, finałową trzynastkę w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2024. Izba Gospodarki Elektronicznej po raz piąty zaprosiła do udziału w tym konkursie liderów e-commerce i ich zespoły. W tegorocznej edycji wpłynęło ponad 100 zgłoszeń, wyłoniono 44 nominowanych w 13 indywidualnych kategoriach oraz 12 nominowanych teamów w pięciu kategoriach zespołowych.

Grand Prix otrzymał Michał Jaworski z Rainbow Tours za szeroką świadomość e-commerce, wysoką efektywność i długofalową strategię e-commerce realizowaną z sukcesem. Poznajmy sylwetki tych, którzy cieszą się z nagród.

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku promuje nieszablonowe myślenie liderek i liderów, ich efektywność oraz osobowości. Obserwując tegoroczne nominacje w konkursie, łatwo też wskazać wschodzące gwiazdy biznesu e-commerce, których potencjał i rosnące możliwości ukształtują branżę handlu elektronicznego w najbliższych latach.

Triumfatorem konkursu i zdobywcą statuetki Grand Prix 2024 oraz nagrody w kategorii Sport/Hobby/Turystyka został Michał Jaworski, zarządzający e-commerce, marketingiem i omnichannelem w Rainbow Tours, jednym

z wiodącym biurze podróży w Polsce. W kategorii cross-border wygrała Dagmara Ollesz-Miącz, dyrektor e-commerce TATUUM. Innowacje i fashion mogą iść w parze, co udowadnia zwycięzca dwóch kategorii – Mariusz Serafin, dyrektor marketingu i e-commerce, G8 SA (Lancerto i Próchnik). Niekwestionowaną liderką w kategorii będącej nowością edycji Family e-Commerce Business została znana w branży Dorota Bachman, współzałożycielka TuZwierzaki.pl.

Wśród innych nagrodzonych znaleźli się: E-commerce B2B: Piotr Truszkowski, Allegro; Wysoka efektywność przy niskim budżecie: Mateusz Haber, CMO i współtwórca Surf Inc.; Long Term Cooperation: Tomasz Szagdaj, dyrektor e-commerce w Nowej Itaxw; Sustainability e-commerce: Maciej Bojczewski, CEO i founder Klubu Zabawkowego. Tegorocznymi odkryciami menedżerskimi są: Małgorzata Kaszowska z GT Group Tomaszek, Mariusz Nowak z Black Red White czy Oskar Lipiński z firmy Daag.

Laureatów tegorocznej edycji konkursu Dyrektor e-Commerce Roku poznaliśmy 6 czerwca podczas koktajlowej gali w podwarszawskim hotelu. Stworzyło to warunki do kameralnego networkingu oraz relaksu po konkursowych emocjach.

Jaka będzie przyszłość branży budowlanej? Podsumowanie XIV Kongresu Stolarki Polskiej

Rekordowa liczba ponad 300 uczestników wzięła udział w XIV Kongresie Stolarki Polskiej, który odbył się 23 maja br. w hotelu Warszawianka w Jachrance. Rozmowy w ramach czterech bloków tematycznych zakończyły się przyjęciem rezolucji, która określi dalsze działania Związku POiD. Podczas kongresowej gali wręczone zostały natomiast branżowe wyróżnienia. Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem wydarzenia.

Wiodącym tematem XIV Kongresu Stolarki Polskiej były szanse i zagrożenia dla branży materiałów budowlanych w dobie kryzysu i związanych z nim przemian politycznych, ekonomicznych oraz społecznych. Wokół tego zagadnienia toczyły się rozmowy w ramach czterech bloków tematycznych z udziałem ekspertów i przedstawicieli sektora.

Kluczowe wnioski płynące z rozmów w ramach XIV Kongresu Stolarki Polskiej, a także z poprzedzającego wydarzenie walnego zgromadzenia członków Związku POiD zostały opublikowane.

Zwieńczeniem kongresowego dnia była gala, na której wręczono branżowe wyróżnienia. Do grona członków honorowych Związku POiD dołączył Artur Litwiński, współzałożyciel i właściciel firmy GERDA.

Forum Sektora Kosmicznego

4 czerwca 2024 r. w EXPO XXI odbyło się Forum Sektora Kosmicznego. Zgromadziło ono ok. 320 gości, w tym przedstawicieli firm, instytucji naukowych, administracji państwowej i mediów. Organizatorem był Związek Pracodawców Sektora Kosmicznego.

Głównym tematem forum była Polska Strategia Kosmiczna na lata 2021-2030 oraz Krajowy Program Kosmiczny. Uczestnicy dyskutowali o wyzwaniach i szansach rozwoju polskiego sektora, a także o konkretnych inwestycjach, które mają zostać zrealizowane w najbliższych latach. Eksperci rozmawiali również o możliwościach udziału polskich podmiotów w projektach ESA oraz innych organizacji europejskich. Poruszono też tematykę zagrożeń dla systemów kosmicznych oraz sposobów ich ochrony.

Oprócz paneli dyskusyjnych w ramach forum kilkadziesiąt polskich firm z sektora kosmicznego zaprezentowało swoje najnowsze rozwiązania i technologie.

My Company Polska wydanie 7/2024 (106)

Więcej możesz przeczytać w 7/2024 (106) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ