Linie Emirates współpracują z Huawei. Będzie wsparcie dla aplikacji mobilnej
Fot. Pixabay.comPasażerowie Emirates mogą pobierać dedykowaną im aplikację od stycznia 2020 r. (wersja na Androida) w AppGallery. Teraz obie strony rozszerzają wspólną platformę o SmartCard Integration, która zapewnia użytkownikom aplikacji Emirates opcję szybkiej rezerwacji biletów w Chinach kontynentalnych i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a także możliwość łatwego dostępu do informacji o podróżach i lotach. Zostaną również utworzone tapety, ikony i czcionki z motywem Emirates.
W kolejnych fazach wspólnej współpracy Emirates i Huawei planują rozszerzyć funkcje dostępne dla klientów linii, integrując aplikację Emirates z platformą Huawei Wallet. Nowe funkcje umożliwią członkom Skywards przechowywanie danych członkowskich i punktów lojalnościowych, a także kart pokładowych i voucherów w Huawei Wallet. Ponadto klienci Emirates wkrótce będą mogli wejść do wszystkich poczekalni lotniskowych na całym świecie stukając po prostu w ikonkę drzwi na urządzeniu Huawei.
- W czasach, gdy zachowania konsumentów zmieniły się, ludzie bardziej niż kiedykolwiek polegają na swoich smartfonach przy podejmowaniu decyzji, w tym tych związanych z podróżami. Współpraca toruje nam drogę, aby odkrywać kolejne rozwiązania, dostarczać jeszcze więcej inspiracji podróżnym oraz sprawić, by ich wyprawa była wygodniejsza i bardziej satysfakcjonująca - mówi Lu Geng, dyrektor ds. Partnerstwa na Bliskim Wschodzie i Afryce oraz ekorozwoju w Huawei Consumer Business Group.
Do tej pory zanotowano ponad pół miliona pobrań aplikacji Emirates z AppGallery. Zapewnia ona łatwy dostęp do szeregu usług i funkcji, od wyszukiwania lotów i rezerwacji biletów lotniczych po odprawę, wybór miejsc i posiłków, a także dane logowania i konta Skywards. Najnowsze innowacyjne funkcje aplikacji Emirates obejmują również tworzenie playlist w systemie rozrywki pokładowej ice oraz synchronizację z fotelami w samolocie, a także dostęp do Airport Wayfinder, co ułatwia poruszanie się po Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju.
Emirates wznowiło już loty do wielu miejsc m.in. Moskwy, Casablanki czy Warszawy. Ponadto - jak czytamy w oficjalnym komunikacie - przedsiębiorstwo zwróciło już klientom 1,4 mld dolarów w ramach zwrotów kosztów podróży, które wynikały z sytuacji epidemicznej COVID-19.