Inteligentne ekrany, czyli być o krok dalej

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 27
Idziesz do sklepu i widzisz na dużym ekranie nowe promocje. Dokładnie na te produkty, nad którymi kupnem się zastanawiałeś. Przypadek? Nie, przyszłość!

W kręgach marketingowców coraz częściej mówi się o terminie digital signage. W wielkim skrócie jest to system centralnie zarządzanych monitorów informacyjnych, które mogą pełnić rozmaite funkcje – m.in. zwykłego nośnika reklamowego, ale także i bardziej wyspecjalizowanego narzędzia do profilowania oferty sklepu lub lokalu usługowego.

– Systemy Digital Signage pozwalają personalizować ofertę, w zależności od wielu czynników mających wpływ na wybór konsumentów. W odróżnieniu od plakatów czy ulotek, dzięki takim systemom mamy możliwość znacznie ciekawszej prezentacji oferty handlowej, która przykuje uwagę klienta – mówi Jacek Spychała, CCO w firmie Take&GO. 

Take&GO dziś może być dla wielu niczym niemówiącym sformułowaniem. Już niebawem to się zmieni, bo w te wakacje w Poznaniu firma uruchamia najbardziej nowoczesny sklep w Polsce. To nasza, polska, odpowiedź na rewolucyjny sklep Amazon Go z USA.

– Take&GO to kolejny krok w kierunku klientów, którzy chcą dzisiaj robić zakupy szybko i wygodnie, a do tego kupują coraz bardziej świadomie, patrząc np. na etykiety i skład produktów – dodaje Spychała.

Sklep będzie działał przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (także w niedziele niehandlowe). Wejście do niego będzie możliwe wyłącznie dzięki aplikacji mobilnej. W sklepie nie...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 8/2019 (47)

Więcej możesz przeczytać w 8/2019 (47) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie