Inteligentne ekrany, czyli być o krok dalej
fot. materiały prasoweW kręgach marketingowców coraz częściej mówi się o terminie digital signage. W wielkim skrócie jest to system centralnie zarządzanych monitorów informacyjnych, które mogą pełnić rozmaite funkcje – m.in. zwykłego nośnika reklamowego, ale także i bardziej wyspecjalizowanego narzędzia do profilowania oferty sklepu lub lokalu usługowego.
– Systemy Digital Signage pozwalają personalizować ofertę, w zależności od wielu czynników mających wpływ na wybór konsumentów. W odróżnieniu od plakatów czy ulotek, dzięki takim systemom mamy możliwość znacznie ciekawszej prezentacji oferty handlowej, która przykuje uwagę klienta – mówi Jacek Spychała, CCO w firmie Take&GO.
Take&GO dziś może być dla wielu niczym niemówiącym sformułowaniem. Już niebawem to się zmieni, bo w te wakacje w Poznaniu firma uruchamia najbardziej nowoczesny sklep w Polsce. To nasza, polska, odpowiedź na rewolucyjny sklep Amazon Go z USA.
– Take&GO to kolejny krok w kierunku klientów, którzy chcą dzisiaj robić zakupy szybko i wygodnie, a do tego kupują coraz bardziej świadomie, patrząc np. na etykiety i skład produktów – dodaje Spychała.
Sklep będzie działał przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (także w niedziele niehandlowe). Wejście do niego będzie możliwe wyłącznie dzięki aplikacji mobilnej. W sklepie nie...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 8/2019 (47) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.