Innowacje w firmie - czy każdego przedsiębiorcę na nie stać?
Fot. Pixabay.comPojęcie "innowacji w firmie" bardzo się rozmyło. Kiedyś kojarzyło się z innowacjami produktowymi czy technologicznymi - dziś wielu przedsiębiorców rozumie je jako każdą poważną zmianę w prowadzeniu biznesu, np. dotyczącą modelu biznesowego. I niekoniecznie kosztowną, bowiem jak przekonują eksperci z o11e - każdą firmę stać na wprowadzenie innowacji.
- Większą barierą jest przeskoczenie przyzwyczajeń organizacyjnych. Oczywiście, kapitał jest potrzebny, ale z perspektywy średnich graczy, to wcale nie jest gigantyczna inwestycja. Innowacje wymagają odważnego ruchu - mniej na poziomie inwestycyjnym, a bardziej na poziomie organizacyjnym. To kwestia otwartości głowy managerów, a nie nieprawdopodobnych budżetów. Jest bardzo mało case'ów szybkiego wprowadzenia innowacji oraz natychmiastowego zrewolucjonizowania rynku - mówi Marcin Bełza, managing partner w o11e.
Cały wywiad o outsourcingu innowacji i wprowadzaniu ich do przedsiębiorstw, przeczytacie już niedługo na łamach mycompanypolska.pl.