Heroo Mobile to pierwsza telefonia komórkowa dla dzieci. Abonament już od 9 zł
Fot. Heroo MobilePomysł na sieć sięga 2018 roku. Dwa lata później powstała spółka Heroo S.A., a od maja do lipca 2020 roku trwała oferta publiczna akcji spółki - zebrano w ten sposób ponad milion złotych. Zdecydowaną większość - bo ponad 80 proc. - udziałów nabył operator Move Telekom. Move działa obecnie na sieci T-Mobile, ale docelowo ma korzystać z infrastruktury wszystkich operatorów.
W lipcu br. zaprezentowano radę programową Heroo Mobile, w skład której weszli m.in. Kamil Nowak (Blog Ojciec), Jarosław Kania (Ojcowska Strona Mocy) i Małgorzata Kowalewska-Kawuza (Lady of the house). Jednocześnie firma poinformowała o podjęciu współpracy z Samurai Labs, zajmującym się bezpieczeństwem dzieci nie tylko w cyberprzestrzeni.
Aspekt bezpieczeństwa jest w przypadku nowej sieci najważniejszy, bo według statystyk ponad 40 proc. dzieci i młodzieży w Polsce doświadczyło cybernękania, a co szósty nastolatek się okaleczał. Heroo Mobile zapewnia rodzicom powiadomienia o bieżącej lokalizacji dziecka, dostęp do billingu połączeń w czasie rzeczywistym, a także filtrowanie dostępu do treści dla dorosłych już na poziomie serwerów operatora. - Heroo to również ruch społeczny, w którym chcemy edukować rodziców i dzieci. Chcemy, by oni wzajemnie się inspirowali. Wszystko po to, by czuli wsparcie, kiedy będą wprowadzać dzieci w świat nowych technologii lub będą chcieli zmieniać nawyki korzystania z telefonów w swoich domu - powiedział Robert Mirek, CEO Heroo, cytowany przez serwis "Marketing przy kawie".
Do dyspozycji klientów są 4 warianty abonamentu. Najtańszy - Bohaterski - kosztuje 9 zł i w ramach niego jest do dyspozycji 60 minut na numery komórkowe i stacjonarne w miesiącu (wymienne na SMS-y) i 500 MB Internetu. Taką umowę podpisujemy na 24 miesiące. Najdroższy pakiet - Przyjazny - to koszt 49 zł. Do dyspozycji użytkownika są nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz 7 GB Internetu (umowa podpisywana na pół roku).
Ciekawy jest fakt, że w trakcie trwania umowy można w każdej chwili zmienić pakiet na wyższy bądź niższy. Według informacji serwisu "What Next", początkowo dystrybucja Heroo Mobile będzie prowadzona wyłącznie w Internecie, jednak już w październiku ruszą pierwsze punkty stacjonarne, przede wszystkim w miejscach związanych z dziećmi (np. sale zabaw). Sprzedawcy mają otrzymywać część przychodów za danego klienta do momentu, w którym będzie on abonamentem sieci.
"What Next" podał również, by firma wyszła "na zero" z jej usług musi korzystać 10 tys. osób.