Biuro jest nasze

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 19
Aranżacja biura powinna nie tylko odzwierciedlać wizję architekta oraz zadania i charakter firmy, ale także wspierać pracowników w ich codziennym funkcjonowaniu.

O przestrzeni biurowej trzeba myśleć holistycznie – mówi Karolina Dudek, Workplace Strategy Manager z BNP Paribas Real Estate. Ma na myśli to, że na charakter współczesnego miejsca pracy wpływają dwa podejścia. Pierwsze, węższe, skupia się na konkretnym człowieku i jego potrzebach. Drugie obejmuje zarządzanie ludźmi i zmianą oraz relacje z rynkiem. W biurach zaczęła się manifestować postawa firm, które chcą jak najlepiej wykorzystywać czas i potencjał swoich pracowników, stwarzając im świetne warunki do pracy, i którym zależy, by wnętrza, a nawet cały budynek, wspierały ich markę i wizerunek, pomagały rywalizować o talenty i „opowiadały” o nich klientom. Fakt, że biuro może wpływać na rozwój przedsiębiorstwa, powinien inspirować architektów i projektantów, a operatorów biurowców i deweloperów skłaniać do poprawiania ich funkcjonalności i standardu. 

PŁYNNA ZMIANA RÓL 

Biuro musi być zwłaszcza spójne z kulturą organizacyjną. Czyli z dominującymi w firmie zachowaniami i wzajemnymi relacjami, przepływem informacji i stylami pracy. Oczywiście najlepiej, aby była to kultura efektywna, która rzeczywiście wspiera konkurencyjność i realizację celów strategicznych. W dzisiejszych czasach oznacza to, że trzeba sprostać zwłaszcza dwóm wyzwaniom, jakimi są motywacja, zadowolenie i zaangażowanie pracowników oraz sprawna komunikacja. Wobec tego, projektując...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 7/2019 (46)

Więcej możesz przeczytać w 7/2019 (46) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie