Aplikacja do zarządzania domowym budżetem już w Polsce. Pago chce pozyskać pół miliona użytkowników

Aplikacja do zarządzania domowym budżetem już w Polsce. Pago chce pozyskać pół miliona użytkowników
Po kilku miesiącach rozwoju w trybie organicznym Pago rozpoczyna ofensywę nad Wisłą, oferując m.in. 5-proc. cashback przy wsparciu Visa. W Polsce fintech ma już kilka tysięcy użytkowników i pozwala opłacać rachunki w jednym miejscu od niemal 100 największych dostawców energii czy usług telekomunikacyjnych.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Pago jest niekwestionowanym liderem w Rumunii, pozwalając tam w jednym miejscu 200 tys. użytkownikom opłacać co miesiąc rachunki na miliony euro. W kilka kwartałów Pago chce przyciągnąć nawet 500 tys. Polaków, oferując im kolejne usługi w jednym miejscu, w jednym czasie.

Pago upraszcza zarządzanie domowym budżetem - wystarczy kilka sekund, a wszystkie rachunki zostaną opłacone. Już teraz jest to możliwe w przypadku blisko 100 dostawców usług w Polsce m.in. Orange, Play, Canal+, Cyfrowego Polsatu czy Energii, Innogy, PGNiG oraz lokalnych wodociągów.

Nasze doświadczenia pokazują, że z użytkowników, którzy skorzystali z Pago co najmniej dwukrotnie aż 85 proc. zostaje z Pago na zawsze – podkreśla Adrian Cighi, współzałożyciel fintechu

Kluczowy partner ekspansji Pago – Visa – gwarantuje bezpieczeństwo danych jak i transakcji finalizowanych przy pomocy aplikacji. Na dziś przejrzysta aplikacja mobilna Pago w Polsce daje możliwość łatwego łączenia kont internetowych utworzonych u różnych dostawców mediów, po czym rachunki i płatności są aktualizowane w czasie rzeczywistym, zawsze gotowe do zapłaty, z jednego konta. Sukces Pago w Rumunii (350 dostawców, 5 mln płatności w kilka kwartałów na kwotę 100 mln euro) spowodował, że większościowy pakiet w rumuńskiej spółce przejął największy tamtejszy bank - Banca Transilvania. Polska spółka Pago należy jednak w całości do pierwotnych założycieli Pago, w tym do Adriana Cighi.

- Mamy świadomość, że szybka ekspansja oznacza większe nakłady inwestycyjne. Na teraz, nasz sukces w Rumunii pozwala nam finansować potrzeby Pago w Polsce ale naturalnym wydaje się wpuszczenie na pokład lokalnych inwestorów, funduszy inwestycyjnych czy przedstawicieli branży finansowej – zaznacza Adrian Cighi i dodaje, że model biznesowy Pago oznacza darmowe usługi dla użytkowników ale i wpuszczanie na platformę kolejnych, komercyjnych dostawców takich jak np. ubezpieczyciele.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ