Dawid Sukacz wesprze rozwój eGabinet. Doświadczony inwestor dołączył do rady nadzorczej startupu

eGabinet może pochwalić się bardzo dynamicznym rozwojem na przestrzeni ostatniego roku. Spółka, będąca dostawcą kompleksowego rozwiązania do zarządzania placówkami medycznymi oraz dokumentacją pacjentów, zanotowała we wspomnianym okresie 100% wzrost liczby lekarzy korzystających z ich oprogramowania, a także o ponad 40% zwiększony wolumen obsłużonych wizyt. Dążąc do maksymalnego ułatwienia pracy lekarzy, personelu medycznego oraz osób zarządzających klinikami, w ostatnim miesiącu eGabinet nawiązał partnerstwo z polską firmą Infomex, dzięki czemu rozszerzył swoją ofertę o najem sprzętu informatycznego z certyfikacjami medycznymi oraz zabezpieczenie cybersecurity przechowywanych przez placówki danych pacjentów. Tym samym firma skutecznie kontynuuje swoją drogę do stworzenia, zapowiadanej na początku roku, kompleksowej oferty dla sektora medycznego i umocnienia pozycji lidera w dziedzinie oprogramowania dla placówek medycznych.
Nowy członek rady nadzorczej

– Cztery miesiące temu pozyskaliśmy dodatkowe 2,4 mln złotych finansowania od aniołów biznesu, które przeznaczamy na ugruntowanie naszej rynkowej pozycji w Polsce i pierwsze stanowcze kroki w kierunku ekspansji zagranicznej. Bardzo dobrze zdaję sobie sprawę, że w tak dynamicznym rozwoju spółki i dalszych ambitnych planach kluczowy jest nie tylko kapitał, ale także - a może nawet przede wszystkim - doświadczenie, wiedza i network. Właśnie dlatego niedawno zaprosiłem do rady nadzorczej eGabinet Karola Sadaja, związanego wcześniej z m.in. Revolut czy Aion Bank, a teraz dołącza do nas Dawid Sukacz. - komentuje Piotr Strychalski, CEO eGabinet – Dawid posiada ponad 20 letnie doświadczenie w obszarze rynków kapitałowych. Jako partner zarządzający w 21 Concordia, a wcześniej prezes zarządu BBI Capital, od zawsze patrzył na biznesy w kontekście globalnym. Jego wiedza i znajomość rynku będzie dla nas kluczowa nie tylko w międzynarodowej ekspansji, ale także rozszerzeniu funkcjonalności naszej platformy, jak i usług dodatkowych. - dodaje Strychalski.
Kim jest Dawid Sukacz?
Związany z rynkiem kapitałowym od 1994 roku, Dawid Sukacz swoje doświadczenie budował pracując m.in. w Biurze Maklerskim Certus, prywatnym banku inwestycyjnym Wood&Company, także pełniąc funkcję prezesa zarządu notowanego na GPW funduszu inwestycyjnego BBI Capital. Od 2010 roku związany jest z funduszem private equity 21 Concordia, gdzie pełni rolę partnera zarządzającego. Sukacz pozostaje aktywny także jako anioł biznesu, a w swoich działaniach przygląda się rynkom Medtech, BioTech i obszarom telemedycyny, posiadając w portfolio m.in. SDS Optics czy Medical Inventi.
– Poznaliśmy się z Piotrem przez wspólnych znajomych i już od dłuższego czasu rozmawiamy o rozwoju eGabinet. Zawsze starałem się służyć mu radą i wsparciem, dlatego gdy zaproponował mi dołączenie do rady nadzorczej i wskazał konkretne obszary, w jakich przyda się moje zaangażowanie, z chęcią przystałem na propozycję. - komentuje Dawid Sukacz. Postrzegam eGabinet, nie tylko jako SaaS oferujący oprogramowanie medyczne, ale przede wszystkim jako spółkę mającą ogromny potencjał na zbudowanie szerokiego ekosystemu usług i funkcjonalności dla placówek medycznych.- dodaje Sukacz.
Przeczytaj także: Polskie startupy i rewolucja w medycynie. Czas na zmiany - komentują founderzy
eGabinet.pl planuje stworzenie marketplace’u zrzeszającego usługi dla branży medyczne
eGabinet.pl planuje stworzenie marketplace’u, w ramach którego zarówno pacjenci, jak i lekarze oraz właściciele klinik otrzymają dostęp do wszystkich usług medycznych w jednym miejscu. Docelowo znajdziemy w nim m.in. zintegrowane ze sobą oprogramowania, które wspierają funkcjonowanie placówek, a także bazy lekarzy i klinik z możliwością umówienia wizyty oraz wystawienia ogólnodostępnej opinii.